Zobacz pełną wersję : Drugie body... d40 +?
sergioo32
27-02-2009, 17:25
Witam!
Na samym początku zaznaczam, że jestem amatorem. Aparat jakiego używam to d40 + 18-135. Dokupiłem grip, eliminując w ten sposób największą dla siebie wadę d40 - nieporęczny korpus. No i jakoś to wszystko ze sobą pracuje, dla moich umiejętności, oczekiwań, wystarczająco. Chociaż nie do końca. Po roku fotografowania i mnie zaczarowała magia jasnej stałki:) Powieważ moje możliwości finansowe są takie jakie są, wybór naturalnie padł na 50 1.8. Ponieważ fotografuję w różnych warunkach, chciałbym uniknąć zmieniania szkła, częstego czyszczenia matrycy itp itd. Stąd pomysł kupna drugiego body. Myślę o d50, której zaletą w porównaniu do d40 napewno będzie silnik w body. Ponieważ testy i porównania rządzą się swoimi prawami, a opinie ludzi używających takiego sprzętu swoimi, chciałbym zapytać użytkowników D50 o zalety i wady tego korpusu i czy to napewno dobry pomysł jest:) Budżet skromniutki - 1000 zł (body plus 50mm) Sprzedaż d40 nie wchodzi w rachubę, mocno sklepane 60.000 wyzwoleń a pozatym przywiązałem się:) Pomijając allegro, jaka jest uczciwa cena za takie body w bardzo dobrym stanie wizualnym/technicznym?
velaskez
27-02-2009, 17:29
Szok....60k klapnięć D40:D Ja tam normalnie żongluję szkłem i wcale tak często czyścić nie trzeba (D80). Przedmucham co jakiś czas i tyle. D50 pod względem do D40 powinien Cię miło zaskoczyć. Ergonomia lepsza, wyświetlacz na górze (lcd), chyba 2 kółka to zmiany parametrów ekspozycji...
Jak kupisz 3 i 4 obiektyw to do nich też dokupisz body? :D
Ja bym sprzedał D40 (nawet jak sklepane) i dokupił coś ze śrubokrętem. A zaoszczędzone pieniążki wydał na kolejne fajne szkiełka...
velaskez
27-02-2009, 17:31
Teraz na giełdzie było D80+grip za niecałe 1500zł.
sergioo32
27-02-2009, 17:38