Zobacz pełną wersję : Wycena Nikkor 18-200
Proszę o pomoc. Mam do kupienia używany obiektyw Nikkor AF-S DX 18-200 VR problem polega na tym że nie wiem ile mogę zaproponować za niego osobie która go sprzedaje. Chciałbym aby cena była po prostu uczciwa. Generalnie nie znam się dobrze na obiektywach ale ten oceniam w skali 1-5 na 4.
Czy może mi ktoś oszacować takie szkło? Dodam że na allegro jest tylko jednak pozycja używana tego sprzętu i na razie cena wynosi 1 550,00 zł ale do końca aukcji zostało jeszcze 6 dni.
Drugie pytanie przy okazji. Czy po wciśnięciu i trzymaniu migawki obiektyw może wydawać jakieś dziwne dźwięki ( takie ciche skrzeczenie ) nie jest to na pewno autofocus. Czy może to być stabilizacja która pracuje?
Polsar74
25-02-2009, 21:07
Proszę o pomoc. Mam do kupienia używany obiektyw Nikkor AF-S DX 18-200 VR problem polega na tym że nie wiem ile mogę zaproponować za niego osobie która go sprzedaje. Chciałbym aby cena była po prostu uczciwa. Generalnie nie znam się dobrze na obiektywach ale ten oceniam w skali 1-5 na 4.
Czy może mi ktoś oszacować takie szkło? Dodam że na allegro jest tylko jednak pozycja używana tego sprzętu i na razie cena wynosi 1 550,00 zł ale do końca aukcji zostało jeszcze 6 dni.
Drugie pytanie przy okazji. Czy po wciśnięciu i trzymaniu migawki obiektyw może wydawać jakieś dziwne dźwięki ( takie ciche skrzeczenie ) nie jest to na pewno autofocus. Czy może to być stabilizacja która pracuje?
stabilizacja faktycznie wydaje dzwięk :-)
co do ceny - teraz wszystko powariowało - niedawno dało się go kupić spokojnie za ok 1200,- ; teraz i 1500 moze byc mało
Dzięki za odpowiedź.
Rozumiem że taki obiektyw za 800 zł to okazja :)
Brać?
Dzięki za odpowiedź.
Rozumiem że taki obiektyw za 800 zł to okazja :)
Brać?
Brać :!: A jak nie to daj mi namiary to sam wezmę ;)
Obawiam się że taka cena może być ale tylko dla mnie :(
Nowe pojawiaja sie na Allegro za >2000. Reszte dopisz sobie sam ;)
brzezior
26-02-2009, 08:47
Za 800 PLN??!!!