Zobacz pełną wersję : Wywolywanie RAWow Program do 300zl
Witam.Jestem zielony jesli chodzi o programy.Zawsze uzywalem JTPgow ale teraz zmienilem na RAWy i nie wiem jaki program wybrac.Glownie robie krajobrazy.Bede wdzieczny za podpowiedz.
pozdrawiam
dobry jest capture one v4 kosztuje 99$
adobe lightroom tez bedzie cos koło tego.
Poszukaj karty SandiskExtreme III (niestety ja widziałem tylko CF, ale i tak warto). W MediaMarkt w Warszawie widziałem jeszcze 1GB za 79zł. Wiem, pozornie nie jest to odpowiedź na pytanie, ale jeśli na pudełku masz na górze znaczek PhaseOne CaptureOne Included czy jakoś tak, to masz tam doskonałą wołarkę do NEFów CaptureOne 4. Sam program kosztuje coś około 100 ojro, więc i tak się opłaca :D
Dziekuje bardzo.A czy w np capture czy lightroom moge nakladac 2 lub 3 NEFy i je wywolywac jako jeden?Tzn HDR lub DRI czy jakos tak:-)?
wielokrotna ekspozycja, nie jest dostepna w Capture one i raczej tez nie w lightroomie. Za to w aparacie masz taką, albo poprostu program do edycji zdjęć z warstwami i tam jedną robić odpowiednio przeźroczystą.
Co do C1 i sandisk to ja tak nabyłem mojego ale podobno od roku już nie ma tej promocji.
BugsBunny
22-02-2009, 13:20
adobe lightroom tez bedzie cos koło tego.
Lightroom to USD 299 lub 302,53 EUR, więc sporo drożej; USD99/120EUR kosztuje upgrade z poprzednich wersji
skandalicznie drogo w Europie
CaptureOne LE lub polecam też darmową wersję SilkyPix ( była dostępna do grudnia, może jeszcze gdzieś znajdziesz )
Poszukaj karty SandiskExtreme III (niestety ja widziałem tylko CF, ale i tak warto). W MediaMarkt w Warszawie widziałem jeszcze 1GB za 79zł. Wiem, pozornie nie jest to odpowiedź na pytanie, ale jeśli na pudełku masz na górze znaczek PhaseOne CaptureOne Included czy jakoś tak, to masz tam doskonałą wołarkę do NEFów CaptureOne 4. Sam program kosztuje coś około 100 ojro, więc i tak się opłaca :D