PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Justyna - portret



Andy_O
15-08-2006, 01:10
Kilka tygodni temu odwiedziła mnie ponownie Justyna.


https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2006/08/DSC_3569_web-3.jpg
źródło (http://i36.photobucket.com/albums/e12/Andy_O/DSC_3569_web.jpg)

Wszystkim poważnym fotografom z Krakowa i okolic chętnie przekażę namiary na tą sympatyczną osobę.

tumiwisizm
15-08-2006, 03:32
ale ladnie

Marek Urbanowski
15-08-2006, 09:45
Jest ładna nawet bardzo....szkoda,że nie jestem poważnym fotografem i to w dodatku z Krakowa ,a nawet z okolic:?
ładne foto,szkoda troszkę,że ostrość uciekła z drugiego oczka,ale i tak mi się podoba :)

sailor
15-08-2006, 10:25
:( za... YOZem .. nei dosc ze niepowazny to jeszcze nei z krakowa .. echhh zycie jest po...dle ....
a portrecik jak to u Ciebie ... swietny

Andy_O
16-08-2006, 01:34
szkoda troszkę,że ostrość uciekła z drugiego oczka
.. ano właśnie, ale bałem się zwiększyć GO, bo to coś białego z tyłu wyszłoby za ostro.. a portrety miały być "marzycielskie".

Marek Urbanowski
16-08-2006, 06:42
szkoda troszkę,że ostrość uciekła z drugiego oczka
.. ano właśnie, ale bałem się zwiększyć GO, bo to coś białego z tyłu wyszłoby za ostro.. a portrety miały być "marzycielskie".
..rozsądnie się bronisz :D

stig
16-08-2006, 07:26
Az sie dziwie, ze nikt nie zauwazyl tego plastiku... :( Sorry, ale wyglada jakby miala maske zalozona... Wiem, ze makijaz robi swoje, ale nie wierze, ze to tylko makijaz. Przesadziles Andy_O :?

nin
16-08-2006, 07:32
Az sie dziwie, ze nikt nie zauwazyl tego plastiku... :( Sorry, ale wyglada jakby miala maske zalozona... Wiem, ze makijaz robi swoje, ale nie wierze, ze to tylko makijaz. Przesadziles Andy_O :?

podpisuje sie pod tym

Czornyj
16-08-2006, 08:25
B. ładne - trochę jak grafika prószona aerografem. Ma jakby lekko orientalny charakter, tylko jakiego kwiatu wiśni brakuje ;). Jedyne co mi lekko nie siedzi, to kolor szminki z kolorem makijażu na oczach