PDA

Zobacz pełną wersję : Zamiana D200 na D90?

nazirus2411
19-02-2009, 23:58
Mam malutki problem , przez przypadek mam dwie nowe puszki - d200 i d90 , jestem amatorem i ktorys musze sprzedac . Pierwsze wrazenia - d200 jest szybszy , wygodniejszy , af i pomiar swiatelka czesciej sie mota w d90 , na tyle ze jest to zauwazalne . Wieszajaca sie wiecznie karta w d90 tez zaczyna mnie wkurzac (sd exstreme 3 4gb ) . Przewaga d90 - iso , wyswietlacz ... i chyba tyle . Mam obiektyw sigma 17- 70 2.8 . Co poradzicie ?

mario_s_2007
20-02-2009, 00:12
Mam malutki problem , przez przypadek mam dwie nowe puszki - d200 i d90 , jestem amatorem i ktorys musze sprzedac . Pierwsze wrazenia - d200 jest szybszy , wygodniejszy , af i pomiar swiatelka czesciej sie mota w d90 , na tyle ze jest to zauwazalne . Wieszajaca sie wiecznie karta w d90 tez zaczyna mnie wkurzac (sd exstreme 3 4gb ) . Przewaga d90 - iso , wyswietlacz ... i chyba tyle . Mam obiektyw sigma 17- 70 2.8 . Co poradzicie ?

Ja radzę sprzedaj oba dołóż trochę kasy i kup d700 :). A tak na poważnie, to kwestia jakie masz preferencje fotograficzne. Jak masz zamiar dużo robić w terenie także w ciężkich warunkach (deszcz, śnieg) to zdecydowanie bardziej terenowym body jest d200. Funkcjonalność też bez porównania do d90. Jeśli jednak wolisz nowszą technologię (matryca CMOS o większej rozdzielczości, lepszy i większy wyświetlacz pozwalający na dobrą ocenę zdjęcia) oraz zależy Ci na niskich szumach przy wyższych czułościach ISO (np zdjęcia w pomieszczeniach bez lampy) to tu przewagę ma d90. Teraz sam sobie odpowiedz, który zostawisz.

Bonthyc
20-02-2009, 00:12
Wieszająca się karta to wina karty a nie aparatu. Miałem CF Extreme III 4GB z tej nowej serii 30MB/s i musiałem ją wymienić w ramach gwarancji bo była wadliwa, w między czasie zakupiłem używane 2x 2GB Extreme III 20MB/s i żadne błędy jak dotąd mi się nie przytrafiły.

morzon
20-02-2009, 00:14