Zobacz pełną wersję : sprzet do slubow
Anastacia
16-02-2009, 21:57
Witam
Czy jakis fotograf zajmujacy sie slubami moglby mi polecic zestaw szkiel niezbednych do reportazu i pleneru.Bede wdzieczna za kazda podpowiedz
Witam
Czy jakis fotograf zajmujacy sie slubami moglby mi polecic zestaw szkiel niezbednych do reportazu i pleneru.Bede wdzieczna za kazda podpowiedz
Nie jestem fotografem zajmującym się tematyką ślubów, ale trochę własnej inwencji też by Ci się przydało, dlatego na początek proponuję:http://www.google.com/custom?domains=forum.nikon.org.pl&q=Zestaw+do+%B6lub%F3w&sitesearch=forum.nikon.org.pl&sa=Szukaj+Google&client=pub-000000000&forid=1&ie=ISO-8859-2&oe=ISO-8859-2&cof=GALT%3A%23CC9908%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23999999%3B VLC%3A8A949E%3BAH%3Acenter%3BBGC%3A000000%3BLBGC%3 ACCE5F9%3BALC%3AFFFF66%3BLC%3AFFCC00%3BT%3AFFFFFF% 3BGFNT%3ACC9908%3BGIMP%3A223472%3BFORID%3A1%3B&hl=pl&s=&securitytoken=1234814437-151b7d7ab8f92107f2f4e05127ac06c53bce60fe&do=dosearch&quicksearch=1&title=
Jak bardziej sprecyzujesz swoje pytanie pod kątem puszki, posiadanego już sprzętu to może otrzymasz konkretną odpowiedź.
a może nam łaskawie powiesz jaki masz aparat?
albo ile masz pieniędzy?
dla jednych niezbędny będzie tamron 17-50 dla innych nikkor 14-24, 24-70, 70-200 i zestaw jasnych stałek.
Jakie pytanie taka odpowiedź.
:)
nikt nie wywróży czy szkła mają być na fx czy na dx , czy kasa jest jakoś ograniczona czy też nie - dlatego zlosliwie napisałem o szkłach :D
nikon 24-70 2.8
nikon 85 1.4
nikon 10.5 fish
nikon 50 1.4
i rządzisz na mieście :)
nikon 24-70 2.8
nikon 85 1.4
nikon 10.5 fish
nikon 50 1.4
i rządzisz na mieście :)
+ jeszcze:
2x D700
N70-200 vr
2x SB900
Imo dobry zestaw na ślub. Co masz do polskiej uprzejmości ?
prosze oto link kilka dni temu zakończyła się dyskusja dokładnie na ten sam temat: http://www.forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=83369 uprzejmy jestem co ;) ;) ?
Anastacia
17-02-2009, 00:36