Zobacz pełną wersję : Przesiadka z D50 na D80 lub D90 - co lepsze
Witam.
Mam problem. Nie wiem co kupić. Aktualnie posiadam D50 z 18-55 i 55-200. Kupilem to razem w zestawie. Teraz sprzedaję D50 i mam dylemat czy kupić D80 czy D90. Aparat chcę kupić z Nikkorem 18-200 VR.
Proszę o poradę, czy warto dorzucić pare stówek do D90 czy D80 styka.
Jestem oczywiście amatorem.
poczytaj sobie np tu http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=74875
użytkuje d80 i jedyne czego mi brakuje to wyższe użyteczne ISO, w d80 do 800 jest w miarę, d90 da Ci więcej, jeśli nie ma dużego problemu finansowego, to bierz d90, d80 nie da Ci duzo więcej niż d50. IMHO oczywiście.
blackside
09-02-2009, 23:37
Przy tym szkle dobre iso może się czasem przydać. Gdybym ja miał tylko pieniądze to brałbym D90.
mogę odstąpić rezerwację w vobisie (gdańsk) na D90 body za 2777zł
pozostaję przy D80 :)
Ile masz kasy do wydania?
nie wiem jak z kasą, ale ja przesiadał bym się na wyższą półkę tj. d300
Ile masz kasy do wydania?
Mam maksymalnie 5 tysiów.
Ze swojej strony cokolwiek kupisz to moim zdaniem nie warto sprzedawac D50 - swietny aparat, a oddasz prawie za darmo.
Lepiej komus z rodziny oddac w prezencie - jesli chcesz sie koniecznie pozbyc - ja bym zostawil na zapas.
Do tematu to jasne ze z D80/90 lepiej wziac D90 - nie ma sie nad czym zastanawiac.
irek6311
10-02-2009, 00:20
nie wiem jak z kasą, ale ja przesiadał bym się na wyższą półkę tj. d300D90 wystarczy z nawiązką dla fotografa amatora ,
Pro zestaw to D300 + N24-70 f/2,8 i to jest dopiero przesiadka na wyższą półkę ( ~10tyś zł ) .
D90 wystarczy z nawiązką dla fotografa amatora ,
Pro zestaw to D300 + N24-70 f/2,8 i to jest dopiero przesiadka na wyższą półkę ( ~10tyś zł ) .
Przeciez autor pisze ze do 5k.
Wydaje mi sie ze 24-70 to odrobine za wasko na DX.
17-55 jak juz.
Body nie ma jak dla mnie ,aż tak wielkiego znaczenia, więcej frajdy będzie ze szkieł
d80 - ok 1500 nowe-bedziesz zadowolony,osobiście jestem szczęśliwym posiadaczem