Zobacz pełną wersję : d90+zestaw obiektywow itp. czy d90 kit
WItam jestem zupelnym laikiem w swiecie fotografii. Mam zamiar zajac sie amatorsko fotografią.
Postanowilem zakupic aparat Nikon d90. Teraz pojawil sie pierwszy dylemat czy kupic co mnie najbardziej kusi D90 kit z 18-105mm czy kupić taki zestaw http://www.allegro.pl/item535931821_nikon_d90_5_obiektywow_11_akcesorii_ fv_gwar_raty.html
Obawiam sie tego zestawu gdyz z tego co poczytalem obiektywy te nie sa jakies swietne a chyba lepiej kupic kita i samemu sobie dokupic to co sie potrzebuje. Doradźcie czy sie oplaca.
Czego chce robic zdjecia ?? hmmm narazie potrzebuje aparatu bardzo ogolnego. Sluzyl mi on bedzie napewno na codzien jakies widoki, zachody slonca, czasami na wycieczki. Uwielbiam zdjecia makro zatem napewno do tego tez bedzie mi sluzyl.
Jeszcze jedna rzecz pracuje dorywczo w sklepie sportowym i wykonuje zdjecia ciuchow i potem je obrabiam w domu. Niedlugo moze zaczne sesje z modelka ktora bedzie prezentowac ciuchy. W sklepie jest malo miejsca wiec pewnie przyda sie obiektyw z mala ogniskowa.
Zatem jak widzicie aparat do wszystkiego, makro, portrety krajobrazy imprezy rodzinne. Zaznaczam ze jest zupelnym laikiem w fotografi.
Ehhh ale sie rozpisalem, zatem doradźcie czy inwestowac w ten zestaw z obiektywami czy moze kupic d90 kita i dokupic potem obiektywy. Wiem ze napewno bede chcial miec Nikkora 50, podobno calkiem niezly do portretow. Czy kitowy obiektyw bedzie bardzo uniwersalny ? da rade nim zrobic jakies przyzwoite makro i czasem jakis portrecik.
Dzieki za pomoc :)
O matko .... ten zestaw ...... jest po prostu KOSZMARNY - szczerze Ci odradzam iście w tym kierunku
Tak patrzę i patrzę ale ja tam widzę trzy obiektywy a nie pięć... starość nie radość i chyba mi oczka wysiadają
Do autora pytania - nie licząc 50 1.8 to w tym zestawie nie ma nic wartego uwagi. Brałbym zestaw kitowy