PDA

Zobacz pełną wersję : Mała, budżetowa drukarka foto



adrian
25-01-2009, 11:15
Zostałem poproszony o doradzenie drukarki do zdjęć kolorowych w formacie 10x15 lub 15x21.
Priorytetem jest cena (do 500zł) i koszty eksploatacji.

Kompletnie nie mam doświadczenia w tej materii. Słyszałem dużo dobrego o Epsonach, jednak te, które widziałem kosztowały sporo (1500zł i więcej). Które firmy i modele są godne polecenia?

Pershing
25-01-2009, 11:48
Do formatu A4 myślę, że najlepszy wybór na obecną chwilę w granicy 500 zł to Epson Stylus photo R285. Wydruki rewelka jak pracujesz na oryginalnych tuszach i papierach epsona to jakość masz w/g mnie lepszą niż z labu. Z bw słabiej sobie radzi, ale jeśli chcesz kolor i format nie przekroczy a4 to z czystym sumieniem polecam. Napewno się nie zawiedziesz.

adrian
26-01-2009, 08:42
Dzięki za odpowiedź Pershing. Ktoś jeszcze miał kontakt z tą drukarką?

Maciex
26-01-2009, 10:59
Mam poprzedni model z tej serii i jak na swoją cenę - rewelacja- ludzie pytają gdzie takie dobre odbitki robią, bo jakość na dobrym papierze Epsona rzeczywiście przebija standardowe odbitki w zwykłym labie (ich cena niestety też, opłaca się za to robić A4). Jedyna wada - szybkie zużywanie tuszu, ale to chyba standard nie tylko w tym modelu.
Także śmiało możesz brać i również mogę Ci ją szczerze polecić.

124miko
26-01-2009, 12:49
Epson R285. Mam - polecam. Co prawda drukowałem głownie 10X15, ale dla mnie nie do odróżnienia w por. z labem.

adrian
26-01-2009, 15:58
Ok, ok. Jeszcze jedno pytanie ;-)

Ile odbitek można wydrukować na komplecie tuszy? Wiem, że w tej drukarce wymienia się je pojedyńczo, chciałbym jednak wiedzieć orientacyjnie ile odbitek można zrobić i czy ewentualnie jest coś tańszego w eksploatacji w podobnej cenie?

mmmak
26-01-2009, 16:26
Ok, ok. Jeszcze jedno pytanie ;-)