Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : czy warto?

krzyzne
23-01-2009, 01:18
Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem analoga. Moje doświadczenia fotograficzne są ubogie, od pol roku fotografuje d60 ale nie wiedzieć czemu widząc analoga bardzo chce go mieć:) Dlatego mam do Was pytanie: czy warto? Czy jakoś obrazu jest lepsza na filmie? Co jest w tym tradycyjnym filmie (oporcz pelnej klatki, bez cropa) że nadal jest to popularne?
Może i głupie pytania ale nie znam się na analogowej fotografii, a z drugiej strony coś mi mówi że chciałbym robić 'tradycyjne' zdjęcia.
Rozglądam się za jakimś nikonem i narazie taki jaki bym chcial znalazłem f80, do tego bym mógł podpiąć 50 1/8 D z d60 więc coś na start bym już miał ;)
Chciałbym od Was, bardziej doświadczonych się dowiedzieć, co takiego film może mi zaoferować :)
Pozdrawiam
Łukasz

Sentiel
23-01-2009, 01:30
Ogolnie - chyba niepotrzebnie zakladales nowy watek, poszperaj po forum.
Na poczatek (w moim zyciu fotograficznym) to w analogu byla Cmena 8 nie mylic z 8M (na maly obrazek), a F80 hmmm... automat sam wszystko dobierze, chcesz sie czegos nauczyc czy tylko tak dla "szpanu", sam zadaj sobie to pytanie, jak chcesz sie nauczyc to najwyzszy model aparatu, ktory bym Tobie polecil to Zenith E, a i to tez juz calkiem sporo ;). Chcesz sie uczyc "tradycyjnej" fotografi ? Skorzystales kiedys z trybu manual w swoim aparacie ? ;)

Pozdrawiam

krzyzne
23-01-2009, 01:59
fotografuje tylko w manualu chyba że założe 50 f1.8 to korzystam z trybów priorytetu przeslony/czasu zeby w wizjerze mieć dalmierz bo niestety w M dalmierza nie uświadcze ;) automatu nie tykam już, bo to głupek :D chociaż bywa ze ja jeszcze wiekszy od niego :D

Sentiel
23-01-2009, 02:06