PDA

Zobacz pełną wersję : W co zainwestować?



Yossi
21-01-2009, 20:24
Od jakiegos czasu noszę sie z zamiarem kupna Nikona D300. Miałem sfinalizować sprawę już za 2 tyg, teraz jednak się łamię. Może powinienem przeznaczyc tę kasę na dobre szkła lub szkło i podpiąć to pod mojego D70s? Wiem, że wielu starych foto wyjadaczy poprze tę druga opcję. Co jednak zaproponowalibyście? Jestem amatorem, który dopiero uczy sie fotografii. Nastawiam się głównie na portret i makro. Posiadam już Tamrona 90mm , Sigmę 17-70 i Nikkora 70-300 4-5,6 G. Wiem, że za jakiś czas D300 znowu stanieje i może wtedy? Jeżeli kogos mój post z jakichs względów wkurzył, proszę zignorować i oszczędzić sobie kąśliwych uwag. Bedę jednak wdzięczny za jakieś wskazówki.

ryszkut
22-01-2009, 01:52
głupi pomysł jak jest sie amatorem wbijać sie na poziom d300. lepiej mieć szklarnię, a potem zmieniać puszkę. d80 w zupełności styknie.

carl00s
22-01-2009, 11:42
Od jakiegos czasu noszę sie z zamiarem kupna Nikona D300. Miałem sfinalizować sprawę już za 2 tyg, teraz jednak się łamię. Może powinienem przeznaczyc tę kasę na dobre szkła lub szkło i podpiąć to pod mojego D70s? Wiem, że wielu starych foto wyjadaczy poprze tę druga opcję. Co jednak zaproponowalibyście? Jestem amatorem, który dopiero uczy sie fotografii. Nastawiam się głównie na portret i makro. Posiadam już Tamrona 90mm , Sigmę 17-70 i Nikkora 70-300 4-5,6 G. Wiem, że za jakiś czas D300 znowu stanieje i może wtedy? Jeżeli kogos mój post z jakichs względów wkurzył, proszę zignorować i oszczędzić sobie kąśliwych uwag. Bedę jednak wdzięczny za jakieś wskazówki.