Zobacz pełną wersję : Lampa dla amatora z wielkim zapałem...
driftmen
19-01-2009, 17:20
Zastanawiam się nad kupnem lampy, sprawa niby prosta ale gdy ma sie ograniczony budzet to taka nie jest.
Co waszym zdaniem lepiej kupić
*SB-400 - ma TTL ale to jednak taka prosta lampa taka większa wbudowana
czy
*np SB-28 SB-24 itd... TTL nie będzie współpracował z D50 ale to taka bardziej zaawansowana lampa.
Może zaproponujecie coś jeszcze innego np. Sigme, Metz...
Nie znam się tak bardzo na lampach cały czas czytam ale przdałaby sie opinia ekspertów:-D
Wiem że najlepiej byłoby kupic SB-600 ale niestety funduszy brak...
Z góry dzięki za odpowiedz:p
A nie możesz troszkę poczekać i dozbierać do sb600. Wiesz to jest bardzo dobra lampa i myślę że przyszłościowa dla kogoś kto zaczyna zabawę z lampą
slanting_eye
19-01-2009, 17:38
dozbieraj kase i kup sb600/800/900
Inkognito
19-01-2009, 17:39
Zbieraj na sb-600 a nie cuduj! No chyba że musisz tą lampę mieć teraz, już, zaraz. Jeżeli nie, to sb-600 da Ci o niebo większe pole manewru i skoro masz taki wielki zapał to sb-400 może nie starczyć do realizacji pewnych pomysłów.
Więc jak musisz mieć lampę teraz czy możesz poczekać i dozbierać?
driftmen
19-01-2009, 17:55
No niby moge dozbierać tylko że narazie mam 300zl:-( więc to dlugo potrwa, tak ciężko uzbierać kase... a na nowa SB-600 trzeba minimum 666zl. Używanych juz dawno nie widzialem na naszej giełdzie, a ile kosztowala by używana. A jakbym teraz musiał kupic za 300zl to co brać? (pytanie czysto teoretyczne)
slanting_eye
19-01-2009, 18:06
kupisz sb400 i od razu bedziesz chcial kupic cos lepszego.gwarantuje
miales przypiete jakies lampy do body?
jakie?
lampa IMO bedzie ci sluzyc dluzej niz body czy obiektyw
driftmen
19-01-2009, 18:08
Wstyd sie przyznac ale nie miałem okazji :-(
slanting_eye
19-01-2009, 18:14
dokladnie ,wiec nie wiesz z czym sie "je" sb400 a z czym sb600
....dozbieraj.....
driftmen
19-01-2009, 18:34
a co myślicie o czymś takim?
http://www.skapiec.pl/site/cat/53/comp/91229