Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc w wyborze - czy dobrze chcę zrobić.?
Witam
Jestem początkującym fotografem. Kupiłem D40 i już napaliłem się na D80 ale chyb jeszcze nie mam umiejętności a D40 też robi całkiem fajne zdjęcia. No i jeszcze się trzeba trochę poduczyć. Mam w chwili obecnej takie wyposażenie:
- Obiektyw KIT-owy 18-55
- Obiektyw Nikorr 55-200 VR (z którego nie korzystam)
- Lampa Metz 44 AF-4iN
Chciałbym to sprzedać. Wszystko stan igła i kupić:
- używaną SB-800
- Obiektyw 18-105 VR 3,5-5,6 AF-S. A może jakiś uniwersalny obiektyw ze światłem 2,8
Oto moje pytania:
1. Czy dobrze robię
2. czy się zmieszczę finansowo czy też będę musiał dołożyć
Z góry dzięki za wszelkie porady
AD1. Jeżeli Cię to wciągneło, jeżeli chcesz zamienić to co masz na D80+coś ze f2.8 i sabine to dobrze robisz.
AD2. Wątpie. Pewno trzeba będzie dołożyć
Juz dobrze robisz, że sie zastanawiasz, a jak zrealizujesz swój zamiar-to bardzo dobrze zrobisz.
takie wątpliwości nakęcają sprzętowy biznes...
...a może poszukać nowych tematów, różnych punktów widzenia w ich realizacji. Wycisnąć wszystko i dojść do mometnu gdzie d40 to za mało. Wtedy zmienić na inny (lepszy?)
Patryk_D70s
16-01-2009, 15:31
Wymień D40. Foto jak wciągnie Cie bardziej to będziesz żałował. Kup coś ze śrubokrętem, będziesz miał tańsze szkła. D40 jest bardzo okrojony i moim zdaniem nadaje się tylko do pierwszego styku z lustrzanka,chociaz sam nie wiem czy nawet do tego. Powiedz ile chcesz za metza i czy ma i-TTL ???
mialem ostatnio przez 4 dni d40 w rekach (kuzynka nas odwiedzila z rodzina) i jak czytam ze d40 to tylko do pierwszego styku itp itd to sie scyzoryk w kieszeni otwiera, ten aparat jest na prawde wporzadku, a ze nie ma srubokreta? jest teraz masa szkiel z silnikiem producentow niezaleznych ze jest w czym wybierac, srubokret to nie wszystko