Zobacz pełną wersję : [ Makro ] Vogue
Celeborn
10-01-2009, 19:03
Witam dodaje swoją 1 pracę. jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o zabawę z lustrem. Aparat mam zaledwie 3 tygodnie. Zdjecie zrobione Nikonem D40 ze standardowym szkłem z zestawu. a jako pilot posłuzyła mi Nokia E50. Liczę na krytykę ze strony ekspertów, oraz rady i porady.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img84.imageshack.us/img84/8108/voguerp1.jpg)
To jakies faje? mi sie ta nazwa kojarzy tylko z takim kolorowym magazynem. Wracając do zdjęcia - nie przedstawia nic nadzwyczajnego, brak w nim jakiegos tematu przewodniego. Zaliczyłbym raczej do martwej natury niż makro... Próbuj dalej i nie łam się:)
Celeborn
10-01-2009, 21:19
moze i racja, po obejrzeniu paru fotek juz nie umiescił bym tego w tym dziale. a co do pytania tak to fajka dość popularna nawet
arachiusz
11-01-2009, 11:06
To jakies faje? mi sie ta nazwa kojarzy tylko z takim kolorowym magazynem. Wracając do zdjęcia - nie przedstawia nic nadzwyczajnego, brak w nim jakiegos tematu przewodniego. Zaliczyłbym raczej do martwej natury niż makro... Próbuj dalej i nie łam się:)
i ja tak myślę...
Żeby nie zakładać nowego wątku, chciałabym zadać pytanie a propos Vogue'a.
Z moich ostatnich obserwacji wynika, że coraz więcej osób, w ramach promocji swojego portfolio, zakłada profile na stronie PhotoVogue (www.vogue.it). Zaintrygowała mnie jednak jedna rzecz w dziale FAQ. Oto cytat:
Can I upload photos with my personal copyright logo or watermark on them?
No: the only watermark that will appear on a photo will be Vogue’s. This will be added automatically before the photo goes online. Photos with other watermarks will not be published.
I generalnie szczęka mi opadła. Czy zatem, mimo tego, że pod zdjęciem znajduje się imię i nazwisko fotografa, Vogue, umieszczając na fotografii własne logo, przywłaszcza sobie tym samym prawa do zdjęcia (prócz praw autorskich rzecz jasna)?
Bartek__
30-04-2012, 19:07
Myślę, że to nieodpowiedni temat, ale...