PDA

Zobacz pełną wersję : [ Reportaż ] Narkoman

Orwell
01-01-2009, 01:54
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2008/12/Down_with_thje_sickness_by_raczek-1.jpg
źródło (http://fc39.deviantart.com/fs38/i/2008/356/3/0/Down_with_thje_sickness_by_raczek.jpg)

Staram się, wychodzi mi to z wiekszym lub mniejszym skutkiem (w waszym odczuciu pewnie mniejszym, lecz jestem typowym samoukiem, jedynym masterem ktorego posiadam jest pewien pan z tego forum, jednak nie wszystko da sie wytlumaczyc przez gie gie a dzieli nas spora odległość)
Wiecej prac mozna znalezc na www.orllphoto.fbl.pl
czemu wybralem photoblog? Bo mam uraz do takich engin jak digart czy deviantart

Pozdrawiam w nowym roku 2009

jacek.gold
01-01-2009, 01:56
może wstaw jedno wybrane zdjęcie?

Orwell
01-01-2009, 01:57
juz naprawilem, byl blad w kodzie i sie nie wyswietlało. Przepraszam.

Kalmar
01-01-2009, 01:59
Co to ma być ? Instruktaż !

Orwell
01-01-2009, 02:06
No cóż. Jestem przygotowany na krytyke i przyzwyczajony do niej. Jesli ktos mi napisze ze jestem beznadziejny i lepiej zebym dal sobie spokoj. To przyjme to, nie musze sie do tego zastosowac ale przyjme. Kocham i lubie robić zdjęcia.

jacek.gold
01-01-2009, 02:06
skoro juz widze to mi sie nie podoba
nie rajcuje mnie ten temat nie porusza a raczej wzbudza niechęć i już nie liczy sie zdjęcie bo temat mi nie pasuje

downunder
01-01-2009, 02:13
Przekaż mu szczere życzenia zerwania z nałogiem (można i warto) i te słowa piosenki Beaty Kozidrak:
Nie obiecam Ci, że lepszy bedzie świat
Ważny jest oczu Twoich blask
Nie obiecam Ci, że czas ukoi ból
Ważne, że jesteś tu...

Orwell
01-01-2009, 02:14
ekhm, modelem jestem JA...to jest inscenizowane :)

jacek.gold
01-01-2009, 02:18
no to trzeba było pastuszka z szopki zagrać
jak juz pisałem temat mi nie pasuje więc i zdjęcie też
ale ja jestem z tych niepostępowo-konserwowych

downunder
01-01-2009, 02:18
To skup się na tym co warto innym przekazać. ;)

Kalmar
01-01-2009, 02:24

To dlaczego wstawiłeś do reportażu !