PDA

Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Banalny zachód

fotokornik
26-12-2008, 12:54
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img244.imageshack.us/img244/6193/dsc0152zb9.jpg)
Jak to jest złe to ide do szkoły :D

Pershing
26-12-2008, 13:05
No to idź, bo jest jeszcze gorzej niż w poprzewdnim wątku. Harb dał Ci mały wykład, ale Ty raczej nie wyciągnałeś żadnych wniosków.

fotokornik
26-12-2008, 13:05
co tu jest złego? no proszę wielki panie fotografie oświeć mnie pan

borregaard
26-12-2008, 13:28
Nie przejmuj się,mnie się podoba,jak Ci to cokolwiek pomoże,ale ja jestem kompletnym amatorem i "naturszczykiem"...broń Boże ahtystą....:-D
Pzdr
Andrzej

http://www.iv.pl/images/qbwhv8v7y3c9amxiw920.jpg

fotokornik
26-12-2008, 13:30
po prostu denerwuje mnie takie pisanie. Koleś powołuje się na fotografa, który ma doświadczenie i uczenie prawi, a on nabił sobie 200 postów w caffe pewnie i pisze bez uzasadnienia. Takie coś po prostu mija się z celem.

malasana
26-12-2008, 13:34
Moim zdaniem to zdjecie kompozycyjnie jest nieprzemyslane, ponadto jest za duzo ciemnego dolu. Nie mam nic przeciwko sylwetkowym drzewom, ale dla mnie tego dolu jest tu za duzo.

fotokornik
26-12-2008, 13:35
no i to jest coś co mi pomaga właśnie. Dziękuję

nothing
26-12-2008, 13:42
Fotokornik, daj na luz. Są święta. Zdjęcie całkiem przyjemne.

borregaard
26-12-2008, 13:44
No to jeszcze raz Ci nie pomogę....Za dużo góry,stanowczo za dużo .Deko można rozjśnić dół,a nawet wskazane....dałem linkę....:-D
Pzdr
Andrzej

harb
26-12-2008, 13:50
po prostu denerwuje mnie takie pisanie. Koleś powołuje się na fotografa, który ma doświadczenie i uczenie prawi, a on nabił sobie 200 postów w caffe pewnie i pisze bez uzasadnienia. Takie coś po prostu mija się z celem.

jak bedziesz obrazał ludzi to na pomoc nie masz szans - byc moze nie potrafisz jeszcze sprawdzic na forum dorobku forumowiczow , Pershing jest na forum ponad dwa lata - a licznik o niczym nie swiadczy zajrzyj tutaj to twórczosc Pershinga