PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon D50 - prosze o porade.

ReSeT_Pl
20-07-2006, 18:50
Witam.
Mojego D50 kupiłem w Lutym i do wczoraj było z nim wszystko dobrze, do momentu gdy po zapięciu KITa i zrobienia zdjęcia okazało sie, że jest niedoświetlone. Potem próbowałem robić zdjęcia na innych ustawieniach i wyszło na to że im większa przesłona, to tym bardziej zdjęcie jest doświetlone i tak do F16, gdzie już można powiedzieć, że zdjęcie jest całkowicie doświetlone, ale pokazuje sie Error. Dzisiaj pojechałem do znajomego żeby podpiąć inne obiektywy i okazało sie, że cały czas moje body choć pokazuje np. F5.6, to i tak robi na największej przesłonie czyli F16. Powiedzcie co zrobić. Czy jak chce wysłać body do serwisu, to czy mam to zrobić DHLem i na ich koszt? Próbowałem sie z nimi skontaktować, ale nie odbierają telefonów.
Prosze o odpowiedź.
Pozdrawiam.

amator D50
20-07-2006, 19:53
hmmmm no niestety nie mam dużego doświadczenia, ale ja bym spróbował od zresetowania aparatu... może cos w ustawieniach jest poprzestawiane... ale niech sie wypowie ktoś z większym doświadczeniem... jak chcesz wysłać do serwisu to niestety trzeba na swój koszt... tak jest napisane na pierwszej stronie gwarancji... :roll:

Adam Trzcionka
20-07-2006, 20:24
spróbuj zresetowac zgodnie z instrukcją. jeśli nie pomoże, to na ludowo: wyjmij baterię na kilkanascie godzin, znowu reset. jeśli nie ruszy - serwis.

ReSeT_Pl
20-07-2006, 20:37
Już resetowałem i jest tak jak było, ale zastanawia mnie to czy to w korpusie co jest od przesówania obiektywu czasem sie nie zablokowało.
Dziękuje za odpowiedzi.

Adam Trzcionka
20-07-2006, 20:45
ReSeT_Pl, wyjmij baterie na kilkanascie godzin i spróbuj znowu

amator D50
20-07-2006, 20:45
to znaczy co masz na myśli? wiertarkę od AF? czy blokadę obiektywu... może sprawdz jeszcze styki i wybierak przysłon...

ReSeT_Pl
20-07-2006, 21:02
Nie wiem czy sie cieszyć czy nie, ale można powiedzieć, że zrobiłem.