Zobacz pełną wersję : Prosze o opinie Colpix L 4
Andrzej Gdz
20-07-2006, 11:56
Witam !
W zwiazku z tym ze mam zamiar kupic Nikona Coolpix L 4 ,prosze o opinie uzytkownikow tego modelu, szczegolnie prosze o podanie jak Nikon podatny jest na awarie.
A tak wogole czy to jest dosc dobry model jak dla mnie ?
Kiedys posiadalem model Kodak CX 7220 i poki mi dzialal bylem zadowolony ( podczas gwarancji byl 3 razy w serwisie Kodaka ) ale po gwarancji ulegl awarii i nie chce juz miec nic do czynienia z KODAKIEM.
Pisze dlatego poniewaz nie jestem zadnym fotografem i raczej nim nie bede potrzebuje sprzecik do uwieczniania np uroczystosci rodzinnych , zdjec robionych w plenerze ot taki zwykly uzytkownik.
Najwazniejsze aby nie ulegal awarii tak jak nieszczesny KODAK CX 7220
Pozdr Andrzej
P.S
Sorry chyba w zlym dziale dalem ten temat prosze Admina o przesuniecie watku do tematow zwiazanych z Coolpixem.
Archangel
20-07-2006, 20:55
o ile pamietam do L sa do dup....itd
seria P ma chyba lepsze "osiagi" ale pisze z pamieci i raczej polecam P :)
Andrzej Gdz
21-07-2006, 12:37
No to jestem troszke zdziwiony taka firma i aparat do du....py ??
Archangel
21-07-2006, 22:21
nie do du..
ale poprostu serio P jes lepsza od serio L
pozatym to kompakty z dolnej półki wiec i tak wszytskie sa do du. :P
seria P to coolpixy 5600 7600 podrasowane, a seria L to ....nie wiem co to ale gorsze sa :P
Mike Wazalski
09-08-2006, 22:16
ja mialem do czynienia z L4 i robi super zdjecia. bardzo wyrazne i ostre. ma wiele ciekawych funkcji, jest malutki, poreczny i w ogole fajny. polecam
A jakie do niego mozna wkldac akumulatory? Czy 2300 firmy GP pociagna?
Bo mam dylemat czy kupowac Nikona L4.Jest tani jak na taki "zakres" mozliwosci.
Co sadzisz wiecej o nim?Czy ma jakies wady takie,powiedzmy, odstraszajcace przed jego zakupem (np. porownujac z innymi firmami w podobnej cenie - wynalazlam go po 500 zl.) A jak nie Nikon to co?
Wiec w skrocie. Zastanawiam sie nad kupnem i prosze o rade.Co polecacie w cenie do 700zl?