Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] A to i ja coś pokażę..
Z tego naszego płockiego plenerku, w sumie nie ma się za bardzo czym chwalić, ale coś pokazać podobno wypada..
1.
http://pbs.linux.net.pl/chwila/plenerek1.jpg
No i oczywiście mostek .. :)
2.
http://pbs.linux.net.pl/chwila/plenerek2.jpg
Ksiazkiewicz
12-12-2008, 22:09
1. fajne ujęcie, ale kolorystycznie mi się nie podoba*....
*-nie znam się
2. bardzo fajna, chyba jedyny most jaki podobał mi się stamtąd, pokazany na forum
Ładne kadry, ale u mnie jakieś dziwne kolorki;)
a miałes nie pokazywać :-D jedynka zwykła ale poprawna
dwojka bardzo dobra ,szczególnie podoba mi sie to kadrowanie ciasniejsze anizeli ostatnio tutaj pokazywane ale poprzez to chyba ciekawsze no i widać staranność tego kadru - kolorki super
pozdro :-D
motylanoga
12-12-2008, 22:40
2 fajowa, ale jak można tak oświetlić most? Auć :D
...kadrowanie ciasniejsze anizeli ostatnio tutaj pokazywane ale poprzez to chyba ciekawsze no i widać staranność tego kadru
To fakt, Pebees odpuścił sobie ten pierwszy filar, który jest na moim kadrze:)
studioflesh
12-12-2008, 22:52
1 ok - fajnie wykadrowane
2 podoba mi sie - kadr ciasny i fajnie lezy ten moscik. big+++++++++++
.... ale jak można tak oświetlić most? Auć :D
Jak oświetlony tak oświetlony, mamy więcej obiektów na plenery, ważne że w Płocku coś się dzieje.
A fotki to 1. trochę chłodne kolorki
2. Ok ładnie ujęty, pokazuje ogrom, wielkość tego żelastwa.
Pozdrawiam.
A nawet mi się podoba ...
Nowa ikonka pod nickiem motywuje ? ;)
Dwójka podoba mi się kadrowo, kolorystycznie mniej.
jedynka .... no cóż - po prostu mi się niepodoba. Generalnie przez oświetlenie tego nowoczesnego budynku w LD, który konkuruje z ładnie oświetlona starą budowlą.
Jestem za mostkiem (dlatego nie widac ;) ).
a miałes nie pokazywać :-D
Miałem, myślałem, że każdy takie kadry ma...
dwojka bardzo dobra ,szczególnie podoba mi sie to kadrowanie ciasniejsze anizeli ostatnio tutaj pokazywane ... a tu się okazało, że nie :)