Zobacz pełną wersję : program do archiwizacji
Szalony Naukowiec
09-12-2008, 00:50
Proszę poradźcie mi jaki jest teraz dobry program do archiwizacji zdjęć?
Który jest teraz na topie? Chodzi o dośc bogate archiwum zdjęć które zlecono mi uporządkować, otagować itp.
Nie wiem zupełnie czym się do tego zabrać.
Najlepiej żeby był po polsku, może być płatny.
Pomóźcie...
WhereIsIt? (http://www.whereisit-soft.com/)
CDWinder (http://www.cdwinder.de/)
Krzysiek82
09-12-2008, 15:39
Korzystałem kiedyś z WhereIsIt i się sprawdzał. Kataloguje wszelkie pliki, nawet można było wybrać czy ma indeksować zawartość archiwów. Wyszukiwanie w nim było szybkie i skuteczne.
marszull
09-12-2008, 21:06
fotostation tylko cena spora, ale moim zdaniem soft bardzo dobry
Szalony Naukowiec
14-12-2008, 03:09
dzięki za podpowiedzi, poczytam o nich, a co sądzicie o AcDsee photo menager? nadaje się? Przyznaje jestem zielony w tej dziedzinie
dzięki za podpowiedzi, poczytam o nich, a co sądzicie o AcDsee photo menager? nadaje się? Przyznaje jestem zielony w tej dziedzinie
Zdecydowanie Where is it - tylo dobrze od początku sobie skonfiguruj program to bedzie wszystko ładnie smigało :), Acd daruj sobie na starcie szkoda zachodu, to jet program który głównie został przygotowany do katalogowa na zdjęć na samym kompie + jakas edycja i inne bajery. Where isit został przygotowany specjalnie do robienia archiwum, odczytyje plyty, pozwala doskonale opisywac zdjęcia a co najważniejsze stosunkowo szybko wyszukuje w katalogu, czyta pliki archiwum typu rar czy zip, ogólnie może powalić mozliwościami.
U mnie za jeden rok jest 70 tys. fotek i program doskonale sie sprawdzia w wyszukiwaniu jak i odtwarzaniu materiału z płyt kompaktowych.
Pomijam fakt że baza programu ma już prawie 900 mb :):):).
Ogólne polecam ale tylko orginał żadnego syfu z netu, różne dziwne rzeczy się działy z wersjami lewymi :)
Zdecydowanie Where is it - tylo dobrze od początku sobie skonfiguruj program to bedzie
Odświeżę, żeby nie mnożyć wątków.