Zobacz pełną wersję : Manfrotto 190 Pro ?? czy warto ??
michal22
12-07-2006, 12:43
czy warto kupic Manfrotto 190Pro plus nowa głowica 840RC2 ??? Jestem amatorem więc nie potrzebuje cudów. Ten statyw ma maksymalna wysokośc 145 cm z wyciągnięta kolumną. Ja mam 180cm więc czy ta wysokośc wystarczy ??? i czy z wyciagnieta kolumna jest nadal bardzo stabilny ????
nie wiem co to za głowica 840RC2 ale ja mam 486RC2 i jak wysunę kolumnę na max w górę to głowicę mam na wysokości oczu (wzrostu mam 170cm) więc myślę, że to Ci wystarczy.
stabilnie jest!!!
stabilnie jest!!!
A z tym bym polemizował :!:
Głowica 804 RC2 jest dużo lepsza od 141, jeśli ktoś preferuje głowice 3D.
Niewiele droższa, dużo bardziej ergonomiczna, ma poziomicę.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.e-cyfrowe.pl/zdjecia/mini/9919.jpg)
Chyba chodzi o głowice 804RC2, bo na stronie manfrotto nie ma takiej głowicy jak 840 RC2 .
michal22
13-07-2006, 12:37
tak tak 804 a nie 840, pomyłka
Mam stara 190tke [nie pro - taka jeszcze z motylkami, ktore wbijaja sie w plecy podczas noszenia] + 141RC. Po wysunieciu glowicy mam muszle ok. wysokosci oczu (175cm), ale statyw robi sie mniej stabilny (odczujesz to korzystajac np. z dlugich ogniskowych). Jak dla mnie 190tka ma korzystny stosunek ceny do jakosci i na razie nie zamienilbym jej na nic innego (no chyba, ze na cos z wlokna weglowego :P).
Ja bym ci jednak polecał 055 Pro cena niewiele większa ,a jak szkoda ci kasy
to pojawił się taki wynalazek goldphoto podobno to manfrotto 055 w chińskiej skórze(chyba)
http://www.e-cyfrowe.pl/aparaty/goldphoto-yh321-statyw-p-4384.html?skad=ceneo
Jaka jest właściwie różnica pomiędzy wersją Basic a Pro, poza ceną oczywiście, korzystniejszą w przypadku tego pierwszego?
Al Bundy
04-08-2006, 21:43
Roki, czy czegoś nie pomyliłeś? 190 jest droższy bo i większy. 055 jest zbyt niski jak dla niektórych... no chyba że ja coś pomieszałem...
Roki: 055 jest dluzszy i ciezszy.