PDA

Zobacz pełną wersję : D60 i prześwietlone zdjęcia

asiatek
24-11-2008, 20:34
Witam.
Dostałam niedawno NIKosia D60 i mam z nim nielada problem.
Chciałabym wiedziec, czy ktoś z Was miał tego typy problemy.
Aparat przeswiatla mi zdjecia. Robi 5 dobrych, potem kilka przeswietlonych, po czym samoistnie wszystko wraca do normy. Dodam, ze zrobiłam probe na jednym ujeciu i wyszło dokładnie tak samo - kilka fotek przesiwtlonych, kilka dobrych.
Czy spotkaliscie sie z tym wczesniej?
Jestem jeszcze laikiem, ale wydaje mi sie ze wszelkie ustawienia mam poprawne.
Od znajomego uslyszalam,z e moze byc to po prostu wada i trzeba serwisowac.
Prosze o opinie.
Pozdrawiam

malibu
24-11-2008, 20:36
wstaw te prześwietlone tak aby exif było widać

Blasius.G
24-11-2008, 20:42
Moze braketing masz wlaczony?
Chociaz moj byly Sony H9 raz odwalil numer i podbil sam na maksimum ISO na trzech kolejnych fotkach w serii.

jm
24-11-2008, 20:51
skoro to seriami występuje, to pokaż jedno prześwietlone i kolejne już OK - prawdopodobnie przyczyna jest...banalna:)

asiatek
24-11-2008, 20:57
ok, za chwilke wrzuce fotki :)
z góry dziekuje za odzew
asiatek

asiatek
24-11-2008, 21:03
przesiwtlone zdjatko,

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e49a8011c4ec03bc.html)

poprawne

źródło (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/215e13403ef65e9a.html)

asiatek
24-11-2008, 21:07
źródło (www.fotosik.pl)

jm
24-11-2008, 21:08
oj chyba się nie udało - nie widac fotek

asiatek
24-11-2008, 21:09
źródło (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/215e13403ef65e9a.html)

asiatek
24-11-2008, 21:11
źródło (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e49a8011c4ec03bc.html)
przepraszam, namieszałam cos w miedzyczasie, ale juz sa :)

jm
24-11-2008, 21:14
to "nieprześwietlone niestety ma wycięty exif... więc nadal jesteśmy w lesie.... zmniejsz fotki bez uzycia save for web - w innym razie exif znika

hallucinogen
24-11-2008, 21:18
blysnales lampa a na dodatek iso 1600, czego sie spodziewales?