PDA

Zobacz pełną wersję : czy warto kupić coolpix'a 8700?

klaklanbej
06-07-2006, 16:51
witam! czy ktoś mógłby mi polecić... lub odradzić zakup coolpixa 8700? jestem amatorem, natomiast chcę to zacząć zmieniać. aparat ma służyć do robienia zdjęć nocnych, krajobrazów, portretów i imprez. proszę o opinie na ten temat. z góry dzięki!!

rabijki
06-07-2006, 19:23
niestety z calego serca moge polecic tylko 8400 bo go uzywam. ale przeciez 8700 i 8800 to bardzo podobne w dzialaniu konstrukcje.

klaklanbej
07-07-2006, 11:41
Mam prośbę. czy jest na forum ktoś kto używa coolpix 8700 lub go używał? w poniedziałek muzę podjąć decyzję czy go kupić, natomiast jestem trochę rozbity biorąc pod uwagę różnicę informacji. prosze o wypowiedzi!! dzięki

gregoire7
07-07-2006, 14:40
to świetny aparat, o jego zaletach i wadach już tu pisałem, poszukaj i poczytaj, używałem go przez rok, świetna ergonomia, takie funkcje jak zmiana ISO, jakości jpg dostępne pod przyciskami, ale jak każdy sprzęta ma wady i zalety

Władca Pixeli
08-07-2006, 02:17
witam! czy ktoś mógłby mi polecić... lub odradzić zakup coolpixa 8700?
Za ile i w jakim stanie?

klaklanbej
08-07-2006, 21:55
Za ile? za 1200 bez karty, z kompletmym pudełkiem jak w sklepie. stan bardzo dobry, sprawdzałem, nie ma martwych pikseli. zrobione niecałe 3000 zdjęć, przy okazji to mój znajomy. w zasadzie jestem "chyba" zdecydowany. miałeś w rękach ten aparat? bardzo chętnie przeczytam jeszcze jedną opinię.. już miesiąc się decyduje. pzdr

Archangel
09-07-2006, 00:45
1200 to malo, 3000 fotek to tyle co nic, ja bym bral..

kwasik
09-07-2006, 15:19
klaklanbej, bierz z pocałowaniem ręki...

klaklanbej
09-07-2006, 22:49
tak właśnie zrobię. będę go miał w środę. dzięki :-))

esjan
10-07-2006, 07:48
Witam.
Żona cyka sobie takim i jest zadowolona.
Sam też czasami biorę go do ręki i mam pozytywne wrażenia.
Poniewaz lustrzanka cyfrowa jest o wiele droższa Coolpix to jest to co amator może mieć.