PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka karta do D90???

Corvax
13-11-2008, 14:54
Witam,
Mam prośbę o pomoc w wyborze karty pamięci do D90, który kupuje za kilka dni.
Jestem amatorem z nieco większymi ambicjami niż zdjęcia u cioci na imienimach. :)
Zastanawiam się nad 8GB na początek ale pewnie ważne jest aby karta była szybka, np żeby zdjęcia seryjne nie były spowalniane. Stąd prośba o podpowiedź co wybrać.

Druga kwestia to to, że zupełnie nie mogę znaleźć torby na d90. Chciałbym aby nie był to typowy futerał żeby nie było na kilomentr widać, że to aparat (tak dla większego bezpieczeństwa). Z drugiej strony jeśli to by była torba to żeby była jak najmniejsza. Chcę tam nosić na razie jedynie aparat z kitowym szkłem 18-105 i nic więcej. Oglądałem już w Media Markt, Innych sieciówkach z rtv a także w foto-jocker i sklepie Nikona. Wszędzie jest ta sama kicha.
Czy ktoś może ma jakąś fajną torbę, którą mógłby polecić???
Póki co najbliżej mi do "trójkątnego" pokrowca Case Logic z twardym dnem i taką "stylistyką turystyczną"... jakieś dziwne zielone kolorki z linkami różowymi. :/ Ble.

Z góry dzięki.

canoee
14-12-2008, 03:53
Hej - może coś z tych kart: http://d90.fotopolis.pl/index.php?n=7737 - są sprzedawane z fajnym małym czytnikiem na usb (dostępne są też starsze typy ciut wolniejsze a więc i tańsze.

a co do torby to ja mam Lowepro Nova Mini (http://allegro.pl/item500167503_lowepro_nova_mini_aw_f_vat_warszawa. html) i moim zdaniem nie rzuca się w oczy - jest bardzo wygodna w używaniu i ma wbudowany dodatkowy pokrowiec

lodzermensch
14-12-2008, 04:12
Eh, to pierwsze, że tak powiem, dziewicze podniecenie...

puchbeary
14-12-2008, 10:40
Witam,
Mam prośbę o pomoc w wyborze karty pamięci do D90, który kupuje za kilka dni.
Jestem amatorem z nieco większymi ambicjami niż zdjęcia u cioci na imienimach. :)
Zastanawiam się nad 8GB na początek ale pewnie ważne jest aby karta była szybka, np żeby zdjęcia seryjne nie były spowalniane. Stąd prośba o podpowiedź co wybrać.