Zobacz pełną wersję : D60 i co do niego?
Witam,
Prawdę mówiąc jestem dość początkujący, a dokładniej to jeszcze nigdy nie miałem lustrzanki, ale ponieważ interesuję się fotografią postanowiłem, że tym razem zakupię właśnie lustrzankę. Po poczytaniu wielu opinii itp. już się praktycznie zdecydowałem na D60, według mnie będzie on odpowiedni dla amatora (jakim ja jestem:D). Aparat będzie mi potrzebny do normalnych zdjęć na codzień (nie mam specjalnych planów względem niego).
Jednak ponieważ totalnie się nie znam na parametrach, obiektywach itp, mam parę pytań...
Po pierwsze gdzie (najlepiej w necie) mógłbym doszkolić się, jeśli chodzi o podstawowe informacje dotyczące m.in. parametrów?
Czy opłaca się kupować D60 z 18-55, czy lepiej troszke dołożyć na 18-55 VR?
No i co po tym, ponieważ zakładam, że troche kasy by mi jeszcze zostało, to czy dla mnie wystarczyłby ten podst. obiektyw czy lepiej byłoby zainwestować od razu w coś lepszego? jak tak to w co?
Wiem, że są to dość banalne pytania, jednak mam nadzieję, że mi choć trochę pomożecie;]
Z góry thx;]
irek6311
03-11-2008, 23:38
Polecam Nikkor 18-70mm f/3,5 - 4,5 > obiektyw na miarę :D
mrpawcio
03-11-2008, 23:41
Na Twoje pytanie jest mnóstwo odpowiedzi na forum, użyj opcji Szukaj. Jeśli mogę coś doradzić, to zastanów się nad D80tką - ma śrubokręt, a co za tym idzie pracuje z obiektywami bez AF-S, z którymi D60 ma tylko MF. No i tak jak przedmówca, z obu podanych przez Ciebie, polecam ten trzeci:) 18-70:)
arutrek2-
04-11-2008, 09:21
Zamiast kupować VR polecam statyw - taniej i lepiej;)
PS: