Zobacz pełną wersję : Lampa nikon sb-900....dobre pytanie....
krakowiak
02-11-2008, 18:26
Witam jestem nowy na forum ale z fotografia miałem już trochę do czynienia. Od kilku dni testuje lampę sb-900 i na pierwszy rzut oka sprawia mocne wrażenia poprzez jej wielkość. Ale to przecież nr 1 u NIKONA wiec taka musi być. Pytanie moje kieruje do osób które już opanowały sprzęt i rozgryzły co i jak. W jakich okolicznościach najczęściej używacie poszczególnych TRYBÓW pracy lampy. Pozdrawiam.....
Witam.. ja korzystam z dwóch trybów pracy lampy.
tryb pierwszy=ON kiedy jest włączona i korzystam
tryb drugi=OFF kiedy jest wyłączona i przeważnie leży w torbie foto.
A tak na poważnie... to na forum było już chyba wszystko napisane (tak myśle) co do lamp i trybów w jakich mogą pracować. No i oczywiście jest jeszcze instrukcja obsługi.
Więc poczytaj, a jak czegoś nie będziesz wiedział to pytaj.
To takie moje zdanie..
Pozdrawiam i miłej lektury na jesienno zimowe wieczory:)
pozdrawiam kedazi
_Leszek_O
02-11-2008, 21:39
Witam
Prześledziłem forum pod kątem SB900 i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie kolegi Krakowiaka a sam jestem ciekawy.
Sledze forum już od jakiegoś czasu i zauważam, że koledzy z dłuższym stażem na forum mają tendencje do "zlewania" nowych. Podejrzewam, że gdyby kolega kedazi miał w tym temacie coś do powiedzenia, to używając mniejszej ilości słów odpowiedział by konkretami ale nie odmówił sobie aby "pojeździć" na krakowiaku. Tyle mojej opinii. Pozdrawiam
Polsar74
02-11-2008, 21:40
kolega dobrze Ci mówi !
ale mimo wszystko Ci pokrotce odpowiem
- TTL BL - do rozjaśniania cieni
- TTL - przy palniku do góry w pomieszczeniach
- Master - przy sterowaniu drugą lampą (jakoś bardzo mi pasuje menu sterowania CLS-em w SB-900 i korzystam z wbudowanego w lampę a nie w body :-) )
tyle
Paweł
Witam
Prześledziłem forum pod kontem SB900 i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie kolegi Krakowiaka a sam jestem ciekawy.