Zobacz pełną wersję : [ Makro ] "Uniosę go, ocale wszędzie..."
Song znanego ongiś i chyba lubianego pana Bogusława.. odnalazłem zobrazowanie tekstu piosenki "Jej portret"
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img159.imageshack.us/img159/7318/wahapisekhe3.jpg)
.
borregaard
15-10-2008, 19:47
Co ona targa...?
Nie mów,że teraz z czymś nie trafiłeś,bo nie uwierzę...:mrgreen:
Jest OK.
Pzdr
Andrzej
Bardzo nastrojowo.
Pozdrawiam
Grzegorka
15-10-2008, 22:08
Super kolorystycznie i kompozycyjnie. :)
Adrew.co targa? Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.. ;)
Drogie panie, dziękuje :)
.
arachiusz
15-10-2008, 23:47
ładna tonacja , kamieniami sobie porzucać chciała i tyle ...
Burkinafaso
19-10-2008, 20:44
Trzeba przyznać, że Boguś broni się dzielnie wśród wszechzalewającego nas chłamu i tekstów o dupie... o niczym. Cóż, póki co żyje dzięki takim niedobitkom jak My, ale czuję, że jeszcze chwila i przejdzie do prehistorii. Taka kolej rzeczy...
Tytuł, treść, jakość - klasa.
Pozdrawiam,
Trzeba przyznać, że Boguś broni się dzielnie wśród wszechzalewającego nas chłamu i tekstów o dupie... o niczym. Cóż, póki co żyje dzięki takim niedobitkom jak My, ale czuję, że jeszcze chwila i przejdzie do prehistorii. Taka kolej rzeczy...
Tytuł, treść, jakość - klasa.
Pozdrawiam,
Przyznam, że ta piosenka zapadła mi w pamięć bardzo mocno, bo jako kompozycja muzyczna oraz strona liryczna jest doskonała :) Jednak ogólnie słucham cięższej muzyki.
Ciekawe jak wypadły duety p.Bogusława..
.
Burkinafaso
20-10-2008, 13:18
Ja też wielkim fanem Meca nie jestem, ale tego typu muzykę czasem traktuję jako odtrutkę na usłyszany po raz 469 w ciągu dnia "przebój" lansowany przez wszystkie stacje radiowe.
Duety nawet przyjemne - szczególnie miło słuchało mi się Justyny Steczkowskiej i młodego Cugowskiego. Jednak jeśli chodzi o współpracę z "młodymi" to zdecydowanie bardziej podchodzi mi Santana (rówieśnik Meca :mrgreen:) i jego ostatnie 3 płyty. Cud, mniód, malyna...
Pozdrawiam,