PDA

Zobacz pełną wersję : Jak wydrukować plakat B1? Kraków



wmac
10-10-2008, 11:11
Witam,

potrzebuję wydrukować plakat dla zakładu fryzjerskiego. Wyglądem i jakością powinien przypominać takie jakie w takich zakładach wiszą. Z tego co pamiętam to będzie to rozmiar w przybliżeniu B1.
Sam plakat składa się z zdjęcia i jakiegoś tekstu/grafiki zakładu. W chwili obecnej mam już zdjęcie z D300 (raw)
i zastanawiam się jak i gdzie to wydrukować.
W pracy dysponuję ploterem, natomiast zastanawiałem się czy gdzieś w Krakowie znajde drukarnie, które wydrukuje mi jedną sztukę plakatu w przyzwoitej cenie i jakości.
Czy ktoś może mi polecić taką drukarnie? Czy może wyplotowanie na papierze fotograficznym to lepszy pomysł?
Nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, więc wszystkie rady mile widziane. Chciałbym żeby taki plakat
wyglądał w miare profesjonalnie i nie odbiegał jakością od innych w takim zakładzie.

jabu66
20-12-2008, 13:53
W Media-Markt w Rybniku , w dziale usług foto , mieli jeszcze niedawno sprawną jedną z większych atramentówek Canona . Drukowała banery ( ok. 1 m szerokości , długość ogr. długością papieru). Jakość druku foto .Mniejsze formaty również (od 30x40) . Ale im padła . Nie wiem jak w innych miastach . Liczyli coś koło 100 za 100x70 (chociaż tutaj mogę się mylić). Drukowali dużo na własne potrzeby - plakaty do akcji promo , "bramki" itp.

Szuwar
24-01-2009, 00:13
Drukarnia wydrukuje Ci jedną sztukę, a 100 dostaniesz gratis :-D.

Zapłacisz jak za tysiąc. Bez sensu.

odii
24-01-2009, 00:56
w Rzeszowie jest drukarnia która zrobi plakat 180x100 za około 170zł (180cm dlatego, że szerokość folii jest taka, natomiast długość praktycznie dowolna)

To była cena dla jednego plakatu. Przy wydruku większej ilości (nie koniecznie to samo zdjęcie/grafika) cena spada. Ale ile to nie wiem...

axik
24-01-2009, 19:28
W Krakowie mogę polecić Finisz Studio. Pytaj o Krzysztofa.

kosart
24-08-2015, 22:56