Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : [ Przyroda ] Moje pierwsze fotki na tym forum

Tomek96
07-10-2008, 20:45
Witam! Pragnę pokazywać systematycznie fotki wykonane Nikonem D40. Mam 12 lat, fotografią zajmuję się od 3 lat. Od roku mam Nikona D40. Uwielbiam fotografować zwierzęta i rośliny. Proszę o ocenę.

1

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (www.fotosik.pl)

2

źródło (www.fotosik.pl)

lechupe
07-10-2008, 21:22
a napisz cos wiecej, co rozumiesz przez zajmowanie sie fotografią przez 3 lata, czyli od 9 roku zycia...
Znasz podstawowe pojęcia, zasady ?

dominikmiz
07-10-2008, 21:35
Napisz cos wiecej co umiesz czego sie uczysz...Mam wrazenie ze drugie troszke nie ostre i nie podoba mi sie to jasne tlo na obu zdjeciach...Ale nie zrazaj sie opiniami jak na wiek to niezłe zdjecia napisz jaki masz obiektyw jeszcze

matka997
07-10-2008, 21:38
Proszę o ocenę.

ocena bdb

borregaard
07-10-2008, 21:41
Daj na drugim troszkę więcej przestrzeni nad głową,deko wyostrz i będzie ładnie...
Cykaj dalej i pokazuj...:-D
Pzdr
Andrzej

Tomek96
07-10-2008, 21:59
Od kiedy pamiętam, to zawsze podpatrywałem mojego tatę jak robił zdjęcia. Tata najpierw kupił mi Canona A530 a od roku mam Nikona D40. Wiem, że muszę dużo się uczyć, dlatego czytam w każdej wolnej chwili forum, czytam wszystkie czasopisma zawiązane z fotografią np: Digital Foto-Video, uczyłem się z książki Radość Fotografowania. W 2007 roku otrzymałem nagrodę specjalną Prezydenta Miasta Legionowo w Konkursie "Zwierzęta wokół nas". Początkowo miałem obiektyw Kit 18-55 i tym właśnie obiektywem robiłem te zdjęcia. Teraz mam obiektyw Nikkor 18-200VR.

bartekl
07-10-2008, 22:09
super! świetna sprawa, ze masz szanse tak wcześnie zająć się fotografia - i jak widać - z dobrym rezultatem :)
gratuluje, powodzenia, pstrykaj dalej i oby tylko się ta zabawa nie znudziła !

Tomek96
07-10-2008, 22:09
Z tej samej serii dodam jeszcze jedno

źródło (www.fotosik.pl)

Tomek96
07-10-2008, 22:15