Zobacz pełną wersję : Który wybrać d40, d40x, d50 ???
Witam,
Szukam lustrzanki dla siebie, ale mam problem z wyborem odpowiedniego dla siebie. Jestem amatorem dlatego chciałbym wybrać jeden z trzech modeli wymienionych w tytule. Niestety nie wiem który byłby dla mnie najodpowiedniejszy. Aparatu chcę używać zarówno w pomieszczeniach jak i na powietrzu o każdej porze dnia. Potrzebuje czegoś co szybko pozwoli mi zrobić dobrej jakości zdjęcie bez zbytniego wnikania w szczegółowe ustawienia. Wszystkie modele mają podobną specyfikacje, więc ciężko podjąć mi decyzje. Jaka jest różnica między nimi podczas pracy? Macie jakieś inne propozycje jaki model jeszcze mógłbym kupić oprócz wymienionych? Dysponuje obiektywem Nikon Nikkor 17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX i lampą SB-600. Proszę o pomoc.
Sowulus12
03-10-2008, 10:22
Poczytaj forum, napewno znajdziesz odpowidzi na swoje pyatnia.
browarek
03-10-2008, 10:26
bierz D50! :)
Czytałem i nie mogłem znaleźć nic na temat d40, tylko tyle, że nie warto i lepiej kupić d50. To niestety mało informacji.
Sowulus12
03-10-2008, 10:41
bierz D50! :)
Wiadomo, że d50 - sporo o tym jest na forum, bez złośliwości z mojej strony.
Lepiej d50 + szkiełko 18-70 - to w miarę uniwersalny zestaw (można potem rozbudować o zoom 70-300) .
Do D40(x) dostępnych jest znacznie mniej obiektywów.
Jeśli masz 17-55/2.8 Nikkora, to obojętne, które body weźmiesz, będzie dobrze wszystko działało. Możesz nawet pokusić się o D40x, albo D60, dostaniesz czyszczałkę i jakieśtam bajerki gratis :)
legion_74
03-10-2008, 10:54
Z "De czterdziestki" będziesz zadowolony.
Pozdrawiam :-)
Jeśli masz 17-55/2.8 Nikkora, to obojętne, które body weźmiesz, będzie dobrze wszystko działało. Możesz nawet pokusić się o D40x, albo D60, dostaniesz czyszczałkę i jakieśtam bajerki gratis :)