PDA

Zobacz pełną wersję : Legalny soft - kto wie dlaczego nalezy za niego placic :-)

totek
24-09-2008, 01:28
Witam szanownych forumowiczów. Nazywam sie jacek i jestem.... 'nowy' :). Gesto i czesto ostatnio przegladam to forum bo stalem sie szczesliwym posiadaczem d80 i paru szkielek. a z racji wykonywanego zawodu zywo interesuje sie softem. Jestem 'operatorem PS' :-) (bo graficy to sa po ASP :-) )

Mam pytanie do szanownych forumowiczow, mniej lub bardziej zaawansowanych, mianowicie czy kto kolwiek z was postaral sie o legalna licencje na Adobe? W jakiej kolwiek postaci: od Creative S. poprzez PS a na light room'ie konczac.

Interesuje mnie to tym bardziej ze czesto i gesto reporterzy weselni, i inni, demonstruja sile tego softu... a nawet na tym zarabiaja :).

Prosze o szczere odpowiedzi.

Władca Pixeli
24-09-2008, 01:53
Pytasz się z czystej ciekawości czy jesteś przedstawicielem BSA? :mrgreen:

totek
24-09-2008, 02:58
jak juz napisalem jestem grafikiem, i nie mam nic wspolnego z policja ani innymi sluzbami :), no moze raz mialem dziewczyne policjantke... ale juz sie do mnie nie odzywa od paru lat, zatem tez odpada. co do mojej motywacji odnosnie tego watku, to po prostu z ciekawosci chce wiedziec jak to wyglada.

szymony
24-09-2008, 03:07
co do mojej motywacji odnosnie tego watku, to po prostu z ciekawosci chce wiedziec jak to wyglada.
Pewnie tak samo jak w przypadku innego softu. Co za różnica czy to os od m$, czy PS.

totek
24-09-2008, 04:04
a wlasnie ze roznica jest znaczaca, szczegolnie w przypadku softu adobe, za pare dni sie wypowiem dokladniej.

odie
24-09-2008, 09:54
Ja zawsze używam legalnego softu. Dlaczego? To proste - jestem z zawodu programistą i wiem, ile potu, krwi i łez potrzeba żeby stworzyć w miarę sensownie działające oprogramowanie. Używając pirackiego softu miałbym uczucie, że sam siebie okradam. Dotychczas nie używałem Adobe'a, bo za drogo, ale to się zmieni już niebawem.

Jacek S
24-09-2008, 13:20