PDA

Zobacz pełną wersję : [ Przyroda ] Pelargonia

David012
14-09-2008, 19:28
Witam, jestem amatorem, generalnie jadą mnie na tym forum jak psa, więc może z tej fotki będize kilka pozytywnych odpowiedzi...

Pelargonia:

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img521.imageshack.us/img521/4783/dscf33001un7.jpg)

Piotr_ek
14-09-2008, 19:31
u mnie foto tego typu jest kasowane już na etapie przeglądania w aparacie...
wiem uczysz się dopiero...
ja proponuję zacznij od oglądania zdjęć na forum i dopiero staraj się poziomem w jakiś sposób do nich dopasować...
sorry - poniżej krytyki

:)

ale ze mnie cham

futrzak
14-09-2008, 19:31
Z przykrością muszę rozczarować Pana, ale chyba jednak nie zbiorą żadnych pozytywnych opinii. Zdjęcie jest nieostre, prawy dół straszy pustką, i ten fringe w tle PD. Kompozycja po przekjątnej nie do końca udana. Ale i tak lepiej jak ze świeczką :-D

PS. Może i jadą, ale tym razem full kultura :twisted:

Zuzus
14-09-2008, 19:33
przedewszystkim zdjecie jest nieostre, i to je dyskwalifikuje Davidzie..

sea21
14-09-2008, 19:34
Niestety musze sie zgodzic z poprzednikami. Ostrosc jeszcze nie wrocila ze spaceru. Taka mala rada. Zacznij od czytania literatury i ogladania zdjec innych wraz z komentarzami do nich. Pozdrawiam :)

pebees
14-09-2008, 19:34
u mnie foto tego typu jest kasowane już na etapie przeglądania w aparacie...

Tak się zastanawiam... to patrząc przez wizjer nie widzisz, że nie ma po co kłapać migawką, tylko uwidacznia Ci się to dopiero na ekraniku? :D

kronos28
14-09-2008, 19:37
Witam, jestem amatorem, generalnie jadą mnie na tym forum jak psa...

W tym przypadku nie będzie inaczej i sprzęt nie ma tu nic do znaczenia - kiepskiej baletnicy... a prosiłem - testy ściany chłopie.

A teraz rady

1. zdjęcie nieostre - nie tylko staraj się panować nad tym ale
a. po zmniejszeniu zdjęcie się wyostrza (nie przeginając oczywiście)