Zobacz pełną wersję : obiektyw do nikona dxx
Witam wszystkich na forum,
Jestem fotografem amatorem,chcialbym wrezscie popstrykac foty lustzranka, mam okazje przywozu lustzranki ze stanow, w sklepach b&H oraz tristatecamera.com jest dobry wybor, chce przeznaczyc na kamere + obiektywy max 1000$.
Chcialbym kupic Nikona D40,D60 badz D80.
Marzy mi sie taki obietkyw, ktorym zrobilbym normalne foty a do tego z dobrym zoomem
Nikon 18-200mm f/3.5-5.6G ED-IF AF-S DX VR II Autofocus Lens
http://www.bhphotovideo.com/c/product/408518-GREY/Nikon_2159_18_200mm_f_3_5_5_6G_ED_IF_AF_S.html
ale w pakiecie z D80 plus tax to grubo ponad 1300$.
Czy opcja 18-55 oraz 55-200 jest lepsza niz 18-200 ? bo w koncu cos co jest od wszystkiego jest do niczego..
Chcialbym fotografowac glownie architekture, krajobrazy,ale rowneiz czasami portrety.
Bardzo proszo o rade co do wyboru obiektywu cos tanszego od powyzszego..
Nie wiem czy warto brac D80, bo D60 wg wielu uzytkownikow jest rownie dobry, a moze D40 czy to juz jednak nie ma sensu?
pozdrawiam,
Lepiej sam 18-200 bo to całkiem przyzwoity, uniwersalny obiektyw z wydajną stabilizacją, ale do architektury to i tak nie bardzo bo ostro krzywi na szerokim końcu.
pzdr
Może poczekaj na 18-105mm? Ciekawy zakres, ale na razie mało testów w sieci.
Może poczekaj na 18-105mm? Ciekawy zakres, ale na razie mało testów w sieci.
no tez ciekawa opcja, tu go znalazlem..
http://www.tristatecamera.com/LookAtAll-n2fibfsk-NIKAFS18105DX-3-00710075-0-store.php.html
co raz bardziej sklaniam sie jednak do opcja D60 + chyba jednak 18-55 a potem jak juz sie z nim zapoznam dokupie jakis 55-200 + ewentualnie jakis do robienia fotek makro.
co sadzicie o tym?
http://www.tristatecamera.com/LookAtAll-n2fibfsk-NIKD601855VRK-3-00290276-0-store.php.html
albo moze od razu z dwoma obiektywami? oba maja VR
http://www.bhphotovideo.com/c/product/543638-REG/Nikon_9609_D60_SLR_Digital_Camera.html
może ..to!!!! http://www.joemonster.org/art/9731/Recenzje_obiektywu_za_350_000_zlotych