Zobacz pełną wersję : prosze o rade
Witam wszystkich!
jestem amatorką, która ostatnio usilnie rozgląda sie za nowym aparatem.. nie mialam wczesniej do czynienia z lustrzankami, więc ta bedzie moją pierwsza.. chcialabym jednak abyscie doradzili mi, co wybrać...
chcialabym móc wykorzystywać ją wszędzie, zmieniając ewentualnie tylko szkła.. móc wziąć aparat na górska wyprawe czy też np na mecz siatkówki.. zalezalo by mi równiez na przystępnej cenie, gdyż jak wspominałam, to dopiero poczatek mojej przygody z lustrzanką i potrzebuje takiego sprzętu, na którym mogłabym sie czegoś nauczyć..
na początku myslalam o D40, ale slyszalam o nim dośc duzo niekorzystnych opini.. może wybrać D60, co o tym sądzicie? jakiego Wy dokonalibyście wyboru w takiej sytuacji?
z góry dzięki za odpowiedź :)
fotoMichal
08-09-2008, 15:55
A jakie to niekorzystne opinie słyszałaś na temat D40?
szczerze powiedziawszy byłam na d40 nawet dosyć mocno nastawiona, po czym pewne osoby powiedzialy mi ze wogole nie warto kupować tego aparatu gdyz zdjęcia wychodza kiepskie i w ogóle kompletnie nie jest wart swojej ceny.. troche mnie to zbiło z tropu dlatego prosze o rade Was tutaj zgromadzonych.. ;)
A jakie to niekorzystne opinie słyszałaś na temat D40?
Niekorzystne opinie to pewnie to głównie to , że nie ma silnika AF:)
Miałem D40 - świetny sprzęt na początek, mały, lekki, niesamowicie szybki, z dobrym wizjerem, robiący świetne JPG-i.
Prawda jest taka, że gdybym nie miał okazji kupić D80 za śmieszną cenę (2600 z obiektywem 16-85VR) to bym został przy D40
Nie daj się zwieść negatywnym opiniom dotyczącym braku silnika AF w korpusie - jest mnóstwo dobrych obiektywów z silnikem (nie tylko Nikkorów)
fotoMichal
08-09-2008, 16:02
Mam w rodzinie D40, nie zauważyłem aby ten aparat robił kiepskie zdjęcia, jest fajny, mały, lekki... dla kobiety idealny.
A kto Ci to powiedział? bo zapewne ktoś kto ma SONY Alfę :D