PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] dj demon

midab
08-09-2008, 10:44
Witam wszystkich zastanawiałem się gdzie umieścić foto które chciałby wam zaprezentować. Kolejny zestaw będzie juz w innym dziale reportaż z dość ciekawej imprezy z minionych wakacji w clubie dobrego znajomego.
Przedstawiając foto proszę o opinie co poprawić na przyszłość gdyż nie ukrywam ze mam problemy w robieniu tego typu fot. problem polega na tym ze chce pokazać osoby będące na pierwszym planie ktore beda ostre oraz klimat w postaci bujnych kolorów jakie występują w clubach na tego typu imprezach a to jest nie łatwe. Teraz pewnie sie będziecie śmiać ale jestem osoba która stawia pierwsze kroczki w foto a im więcej czytam tym bardziej jestem zielony.

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://imageshack.us)

Allemaja
08-09-2008, 11:44
Moim zdaniem za dużo kadru z tyłu, za mało z przodu i troszkę brak ostrości.

midab
09-09-2008, 08:28
hcialem pokazac cos innego ze ostrosci brakuje wiem, i tu mam pytanie jak to wszystko pogodzic swiatlo i ostrosc tymbardziej ze natego typu imprezach nie lata sie ze statywem :)

diZaster
09-09-2008, 08:30
nie schodzic ponizej ~1/6o s.
oczywiscie to tylko ogolnik, ale od takiej wartosci mniej wiecej nie poruszysz.

teraz wyglada jak odszumione jakims mega-plastik-maker.

NBA
09-09-2008, 09:20
hcialem pokazac cos innego ze ostrosci brakuje wiem, i tu mam pytanie jak to wszystko pogodzic swiatlo i ostrosc tymbardziej ze natego typu imprezach nie lata sie ze statywem :)

Jasny obiektyw, większe iso, to recepta... ale bardziej szkło mz... W takich warunkach gra główną rolę, no chyba, że zamierzasz płaszczyć lampą...:)

saer
09-09-2008, 20:00
Witam wszystkich zastanawiałem się gdzie umieścić foto które chciałby wam zaprezentować. Kolejny zestaw będzie juz w innym dziale reportaż z dość ciekawej imprezy z minionych wakacji w clubie dobrego znajomego.