Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sb600 - problem z lampa

gambas
19-08-2008, 21:03
Witam - POMOCY !!!!

Jestem laikiem w sprawach z lampami wiec zaczne od poczatku , do swojego Nikona D50 zamowilem sobie w sklepie internetowym lampe NIKON SB600, kupilem 4 paluszki ENERGIZER (1.5V) , wlozylem i... podczas zamykania klapki z bateriami przy lampie okienko z tylu lampy samoistnie zaswiecilo sie na zielono i zaczelo "burczec" .... ( lampa nie jest zalozona na aparat jeszcze....). Wg mnie to juz jest cos nie tak bo po wlozeniu ich nic nie powinno sie dziac- dopiero po zalaczeniu ON na lampie...a ja mam zielone bez napisow okienko, tykajaca lampe blyskowa i POWER nie dziala w ogole, jak zaloze ja na aparat i zablokuje to ekran z parametrami ekspozycji mi mruga, menu w aparacie rowniez...Co moze byc nie tak...
A moze ja cos robie nie tak - prosze o pomoc za ktora dziekuje z gory

Majek
19-08-2008, 22:22
A dobrze włożyłeś te baterie? Bo ja za pierwszym razem włożyłem w złej kolejności, tylko moja nie chciała w ogóle zagadać. Dopiero się przyjrzałem gniazdu baterii i zobaczyłem, że trochę nietypowo się je tam umieszcza. Chodzi mi o polaryzację poszczególnych "paluszków". A jak nie to, to spróbuj włożyć inne baterie. Nie wiadomo ile te leżały na pólce w kiosku, czy gdzie tam i nie wiadomo w jakim są stanie. Lampa potrzebuje naprawdę przyzwoitego źródła zasilania i jak baterie są częściowo rozładowane, to może wariować.

gambas
20-08-2008, 07:31
witam, oczywiscie ze dobrze wkladalem baterie, testowalem juz 3 komplety po 4 takie same baterie i ciagle to samo.... Probowalem tez z 4-ema takimi samymi akumulatorkami i nic...

Majek
20-08-2008, 10:19
No to chyba nie pozostaje Ci nic innego, jak odesłać lampę i domagać się wymiany, powołując się na niezgodność towaru z umową...

rg2000
20-08-2008, 10:46
A jaką pojemność mają te paluszki?

Majek
20-08-2008, 13:03