PDA

Zobacz pełną wersję : P80 czy s9600???

malyandrzejek
18-08-2008, 10:01
Przepraszam za temat ale w ogóle jestem w tych tematach zielony, jeśli chodzi o kompakty:

Aparat dla siostry (raczej do "wszystkiego" ):

Wybrać jej Nikona P80 czy Fuji S9600???

Z góry dzięki za odpowiedź

rotor
18-08-2008, 15:21
niech sobie siostra pójdzie do sklepu i popatrzy który jej sie podoba i lepiej leży w ręku.
Umówmy się, że jakość obrazowania (jeśli takaś zauważalna różnica w ogóle istnieje) jest taka sama, to w grę wchodzi właśnie łatwość obsługi, wygląd itp.rzeczy dla amatora istotne.
Kupiłem P80 synowi i z oględzin mogę powiedzieć, ze to dośc mały i poręczny aparacik, przyzwyczajenia wymaga ściąganie kapturka obiektywu przed włączeniem, gdyz inaczej się zatnie i trzeba baterię wyjmować dla resetu. Jest w końcu w tym kompakcie, możliwość chyba wszystkich manualnych ustawień (to dla tych co zaczną dociekać :)-> dla mnie to zaleta
Niedawno zrobiłem na maks zoomie, Księżyc z ręki (da się !) i czytelne były nawet kratery :D-> to odnoście skuteczności stabilizacji i jakości samego szkła

Kyo
19-08-2008, 22:56
kolezanka mloda ost go sobie kupila troche sie nim bawilem

okropnie lekki
wykonanie w porownaniu z lustrzanka .. beznadziejne cholernie, jakby zwykly plastik
zoom robi swoje, ladne zdjecia wychodzą nie ma co gadac.
ja bym t am kupil 9600 bo jest duzy wygodny solidnie wykonany tylko trzeba umiec nim zdjecia robic wiec twoja moze sie denerwować

poszukaj tez nowego fujika s100 bodajze.

seth
20-08-2008, 11:32
a może lustrzankę? w obecnej chwili kupisz odrobinę drożej niż taki p60 czy 9600. np taki d40. jedyne czego nie bedziesz miał to duży zakrez ogniskowych, a cała reszta na + i to wielki,olbrzymi, DODATNI plus :) wielkość chyba nie ma znaczenia, bo f9600 do kieszeni się nie mieści a D40 to chyba nawet mniejszy jest ew. taki sam.

edit: zdjęcia też sam jest w stanie zrobić sam :)

malyandrzejek
21-08-2008, 09:07