PDA

Zobacz pełną wersję : ksiazka o fotografii



hanibal
29-05-2006, 05:18
jestem poczatkujacym fotografem

prosilbym o polecenie mi jakiejsc dobrej ksiazeczki ta temat fotografi cyfrowej w ktorej bedize wyjasnienie pojec opisy technik ( glwonei sportowe zdjecia i pejzarze )

poprostu cos co jest dobre

Antonina
29-05-2006, 12:36
Poszukaj
A. Andrzeja Mroczka
B. Szkoła fotografowania National Geographic
C. Zbigniew Pękosławski
D. Witold Dederko Sztuka fotografowania
E. Tadeusz Cyprian

rabijki
29-05-2006, 14:44
polecam jeszcze ( choc to staroc nieziemska ale pewne wiadomosci sie nie dezaktualizuja) Andreas Feininger Nauka o fotografii - raczej biblioteki! Facet 20 lat pracowal dla Life wiec wie co pisze:-)

Antonina
29-05-2006, 14:59
polecam jeszcze ( choc to staroc nieziemska ale pewne wiadomosci sie nie dezaktualizuja) Andreas Feininger Nauka o fotografii - raczej biblioteki! Facet 20 lat pracowal dla Life wiec wie co pisze:-)

Te stare są najlepsze nie polecam raczej niczego, co ma w nazwie CYFROWE :wink:

rabijki
29-05-2006, 16:36
zgadzam sie
tak na prawde wszystko co wartosciowe w fotografii ( ujetej jako wiedzy) powstalo na dlugo zanim w ogole wynaleziono cyfre. baaa, nawet na dlugo zanim powstal matrycowy pomiar czy af:-)
wlasnie dlatego najbardziej kocham antykwariaty

Nikoforumowicz
30-05-2006, 11:04
Pozwolę niezgodzić się z wami, że wszystko co ciekawe o fotografii zostało juz dawno napisane. Fotografia cyfrowa wniosła nowe wartości, nowe wyzwania i nowe wymagania.
Stad też dla początkującego fotografa oparcie na książkach sprzed lat nie jest wystarczające.
Jeśli chodzi o informacje ogólne dotyczące np:
1. komponowania obrazu
2. zasad operowania swiatłem
3. fotografowania pejzarzy, osób, architektury itp.
to są to pozycje na pewno ciagle aktualne.
Ostatnio kupiłem polecaną ksiązkę p. Mroczka"Ksiązkę o fotografowaniu". ciekawa ale.... już nieaktualna!!!. Bo po co dzisiejszym fotoamatorom i pół-professonalistom informacje doczące np.: