Zobacz pełną wersję : Najlepsze ustawienia dla Nikona D60!!
Witam wszystkich :)
Jestem świeżym posiadaczem Nikona D60 z obiektywem 18-55mm 1:3.5-5.6G VR i chciałbym zapytać jakie są najlepsze ustawienia dla tego aparatu. Chodzi mi tu o balans bieli,iso itp. Odrazu mówię, że nie jestem jakimś profesjonalista ale tylko amatorem, który dopiero zaczyna zabawę z lustrzankiami cyfrowymi. Dlatego proszę o radę was - profesjonalistów od tych spraw :) Pozdrawiam :)
foto-maniak
15-08-2008, 15:21
A może by tak przeczytać instrukcję? Tam naprawdę wszystko jest.
Pozdrawiam.
Najlepsze ustawienia to manualne ustawienia. I sprawdza się to nie tylko w stosunku do D60.
Próbuj sam(a) jakie zdjęcia najbardziej ci się podobają. Nie da się wszystkiego przeczytać - trzeba próbować, dochodzić do celu samemu.
Pozdrawiam
Najlepsze ustawienia to manualne ustawienia. I sprawdza się to nie tylko w stosunku do D60.
Próbuj sam(a) jakie zdjęcia najbardziej ci się podobają. Nie da się wszystkiego przeczytać - trzeba próbować, dochodzić do celu samemu.
Pozdrawiam
Dokladnie tak, jak powiedzial to kolega. duzo czytac, jeszcze wiecej pstrykac. Najlepiej w RAW, bo zawsze jakies delikatne niedociagniecia mozna poprawic. I przy okazji - zadales pytanie w taki sposob, ze nikt Ci nie odpowie - po pierwsze dlatego, ze to bardzo indywidualna sprawa, a po drugie dlatego, ze to BARDZO indywidualna sprawa ;).
kronos28
15-08-2008, 15:45
I przy okazji - zadales pytanie w taki sposob, ze nikt Ci nie odpowie - po pierwsze dlatego, ze to bardzo indywidualna sprawa, a po drugie dlatego, ze to BARDZO indywidualna sprawa ;).
a po trzecie dlatego, że to wszystko zależy od fotografowanego motywu, panujących warunków i efektu jaki chce się uzyskać
Najlepsze ustawienia to manualne ustawienia.
Pozdrawiam
ciekaw jestem jak daleko byś w reporterce na manualu zajechał :P
A tak na poważnie to czytać, oglądać, czytać - i tak całymi dniami. Dużo samokrytyki i codziennie na forum :)