Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Polskie Morze...
indepedente
13-08-2008, 01:12
Oto kilka fotek jakie udało mi sie strzelić na polskim morzu, przypominam że jestem początkujący, każda opinia czy porada sie przyda ! Jest kilka zdjęć wiec prosze cierpliwie czekać aż sie załadują !
Pozdrawiam
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2008/08/0884588dedbcfcb7-1.jpg
źródło (www.fotosik.pl)
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2008/08/f9592fad3cc0fece-1.jpg
źródło (www.fotosik.pl)
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (www.fotosik.pl)
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2008/08/0e8bc637bcc4ca7d-1.jpg
źródło (www.fotosik.pl)
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2008/08/f39ebdbbe4255615-1.jpg
źródło (www.fotosik.pl)
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2008/08/17871aea3ed4c338-1.jpg
źródło (www.fotosik.pl)
:|
Naprawdę nie razi Cię horyzont?
Oj tam... duza fala byla.
adam1277
13-08-2008, 07:10
co tam horyzont,że leci :) ,ale zato jakie ramki są
no horyzont leci, 1 nie tak centralnie, 2 najlepsza ze wszystkich
:|
Naprawdę nie razi Cię horyzont?
Czepiasz się tego horyzonu wszystkim dał bys spokój.
Bartek-Kacper
13-08-2008, 08:44
Jedynka najbardziej zbliżona do ideału. Reszta krzywa i bez jajka :) a poza tym ramki niepotrzebne oj nie
indepedente
13-08-2008, 11:03
jak bym mial lepszy obiektyw to bym miał lepsze zdjęcie a nie miałem zamiaru ryzykować i zostac porwanym przez fale :P
barracuda
13-08-2008, 11:10
jak bym mial lepszy obiektyw to bym miał lepsze zdjęcie a nie miałem zamiaru ryzykować i zostac porwanym przez fale :P
A co ma obiektyw do horyzontu?:)
ciekawe dlaczego nikt z producentów nie wpadł jeszcze na tak proste rozwiazanie, jak zawieszenie martycy i migawki na rolkach z osią obrotu w osi obiektywu. grawitacja sama ustawiłaby poziom (w analogu byłoby trudniej...) :) jak chcesz zrobic w pionie, to naciskasz przycisk i silniczek obraca cały zestaw o 90 stopni... stabilizacje matrycy sie da, to i to sie powinno dać zrobić :)