Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Sarah

Marek Urbanowski
06-08-2008, 19:22
Modelka Sarah Pietrzak.

//EDIT
BRAK ZDJĘCIA, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.

eltar
06-08-2008, 22:11
Tak dziwnie mi się na laptoku otworzyło:
- najpierw góra (tak do końcówki nosa) - myślę sobie "...nieźle się zaczyna..."
- zjechałem PgDn na drugą połowę zdjęcia - nie znam się za wiele, ale... ta druga połowa jest koszmarna, jakaś taka smutna, usta jakieś takie BARDZO smutne...

streetfighter69
06-08-2008, 23:01
i cos jakby z ta szyja nie tak...

autograf
06-08-2008, 23:18
Czepiacie się koledzy. Mi się podoba. Kadr, kolor. Pomysł może nie wyszukany - ale IMO zdjęcie dobrze ukazuję piękną kobietę. Chciałbym umieć takie fotografie popełniać.

Mówiłem ja. Fan Dominik.

ADAM1
07-08-2008, 11:55
Modelka Sarah Pietrzak.

No Bracie, z Januszem w szranki nie masz co stawać, bo jest lepszy.

Ktoś musi.

legionize
07-08-2008, 12:08

Ktoś musi.

ADAMIE jak wiadomo jestes wielbicielem Sary. ale ten mniej glamourowy portret tez ma cos w sobie. moze wlasnie jego surowosc mnie pociaga

Marek Urbanowski
07-08-2008, 12:09

Ktoś musi.
wcale nie zamierzam:)
to portret uliczny... ,a tym samym zupełnie inny od tego co się robi w studio.

ADAM1
07-08-2008, 12:12
ADAMIE jak wiadomo jestes wielbicielem Sary. ale ten mniej glamourowy portret tez ma cos w sobie. moze wlasnie jego surowosc mnie pociaga

Bezsprzecznie ma, gdyż spowodował, że na jego widok, z wrażenia opadły mi wszystkie członki.

Chyba nie o to chodzi w portrecie młodej, ładnej dziewczyny?

Adam Trzcionka
07-08-2008, 12:21

Ktoś musi.

wydałeś bezsensowny, raniący sąd, tworząc nieuzasadnione hierarchie kto lepszy, kto groszy. ja np wolę zdjęcia Yoza. i co?

wrzuciłeś do jednego wora dwa równe typy fotografii. Janusz uprawia czysty glamour, doświetlony, jasny, wystudiowany i gładki, zadecydowanie na wysokim poizomie.

tu mamy uliczny portret, nonszalancki i z definicji "szorstki".