Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] zachodząca landryna...
december
06-08-2008, 13:45
Typowa landryna jeziorna :) Jak zwykle u mnie, minimum obróbki, zdjęcie prosto z puchy, wyostrzone po zmniejszeniu.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img84.imageshack.us/img84/3359/dsc2163yv6.jpg)
todominik
06-08-2008, 16:52
Bardzo fajna kompozycja, na pierwszym planie łudeczka, następnie ludziki na molo i słoneczko które gaśnie po to by przez noc zaświecić gdzie indziej :P A i chyba odrobinkę za ciemne, żeby było widać że łudeczka biała, ale nie mi to oceniać - jestem amator... Pozdrawiam
Bardzo fajna kompozycja, na pierwszym planie łudeczka, następnie ludziki na molo i słoneczko które gaśnie po to by przez noc zaświecić gdzie indziej :P A i chyba odrobinkę za ciemne, żeby było widać że łudeczka biała, ale nie mi to oceniać - jestem amator... Pozdrawiam
sorry, ale nie mogę przeżyć tej "łudeczki", a zdjęcie bardzo przyjemne, jedyne co mi brakuje to...głów tych ludzików, ale to jest pierdoła, podoba mi się.
todominik
06-08-2008, 17:14
Przepraszam za takie dziecinne zdrobnienia, już się poprawiam: "Bardzo fajna kompozycja, na pierwszym planie jednomasztowy jacht niewielkich rozmiarów..." :P
uwaga, podpowiadam: nie chodzi mi o zdrobnienie :twisted:
spiritwood
06-08-2008, 17:33
Padłem :D
Takie zdjęcia bardzo lubię - w tego typu obrazach szczegóły w cieniach mają drugorzędne znaczenie. Oczywiście to moja bardzo subiektywna opinia...
todominik
06-08-2008, 17:33
A nio więc źle zrozumiałem... Myślałem że po prostu krytyka padła w moją stronę odnoście słownictwa... A teraz rozumiem że ta "łudeczka" nie pasuje Ci na zdjęciu :) Jeśli nadal źle coś rozumiem to przepraszam, ale jest strasznie gorąco i trochę wolniej myślę. . .
POPRAWIAM łódeczka!
chodzi mi o różnice jak między wódką a wudką, co wolisz lać w mordę ?:mrgreen: Osobiście wybieram pierwszy wariant.
todominik
06-08-2008, 17:43