Zobacz pełną wersję : Super Profi Tele 500/100mm ???
Wymiatacz
05-08-2008, 15:16
Witam wszystkich,
Jestem początkujący, zielony z różnymi pomysłami :-D W internecie spotkałem się z obiektywem Super Profi Tele 500/1000mm 1:8 do nikona D80
Czy ktoś używa może takiego obiektywu ? Ma jakąś opinie ?
Pozdrawiam i z góry dziękuję !!!
pewnie obiektyw lustrzany z konwerterem x2
raczej ciekawostka niż prawdziwa optyka... chociaż nigdy nie używałem...:)
edit
wkleiłem sobie do googla - chodzi o obiektyw soczewkowy - ale opinia negatywna pozostaje...:)
Nazwa mówi sama za siebie...
Z resztą zobacz na światło i odpowiedz sobie czy z czymś takim jesteś w stanie walczyć.
Witam wszystkich,
Jestem początkujący, zielony z różnymi pomysłami :-D W internecie spotkałem się z obiektywem Super Profi Tele 500/1000mm 1:8 do nikona D80
Czy ktoś używa może takiego obiektywu ? Ma jakąś opinie ?
Pozdrawiam i z góry dziękuję !!!
Nie doczytałeś do końca, to jest : Super Profi Tele 500-1000mm f/8-16 do nikona D80. Teraz sobie odpowiedz czy warto.
a czy do fotografowania księżyca takie f/16 będzie lipa?
a czy do fotografowania księżyca takie f/16 będzie lipa?
Lipa nie będzie, dobrze też nie będzie, ale hot pixele to wyjdą od razu. Kiedyś sam o tym myślałem, ale wolę kupić astronomiczną lunetę.
Kiedyś sam o tym myślałem, ale wolę kupić astronomiczną lunetę.
no tak, ale taka luneta to już chyba sporawy koszt, a takie szkło na ebay.com można wyczaić za grosze
no tak, ale taka luneta to już chyba sporawy koszt, a takie szkło na ebay.com można wyczaić za grosze
Tak, ale szkoda mi tych groszy, zresztą zobacz na allegro są takie wynalazki poparte " zdjęciami " aby zachęcić do kupna, mnie one zdecydowanie zniechęciły.
Wymiatacz
05-08-2008, 20:24
Nie doczytałeś do końca, to jest : Super Profi Tele 500-1000mm f/8-16 do nikona D80. Teraz sobie odpowiedz czy warto.