PDA

Zobacz pełną wersję : D80 zdjęcia, pomoc

Fresa
30-07-2008, 20:33
Mam zamiar kupić sobie Nikona D80 z obiektywem 18-55...
Mam prośbe, do użytkowników tego aparatu.
Jakie ma wady?
Byłabym ogromnie wdzięczna gdyby ktoś wysłał mi zdjęcia zrobione tym aparatem ,bez poprawek...Chcę zobaczyć jaki jest efekt końcowy, czyli zdjęcie.W internecie można ich zobaczyć dużo, ale nie znam się na tyle by ocenić co zostało poprawione....

Mail, [email protected]

Z góry dziękuję.

kronos28
30-07-2008, 20:38
Jakie ma wady?

wyszukiwarka forumowa padła? Na temat tej puszki napisano tu na forum maaaaaasę

Byłabym ogromnie wdzięczna gdyby ktoś wysłał mi zdjęcia zrobione tym aparatem ,bez poprawek...
.
.
Chcę zobaczyć jaki jest efekt końcowy, czyli zdjęcie.

te dwie opcje się nawzajem wykluczają :)

Fresa
30-07-2008, 20:41
Czemu?Aż tak źle wychodzą?

timi
30-07-2008, 20:41
Tak na szybko http://www.pixel-peeper.com/lenses/?lens=179&perpage=12&focal_min=none&focal_max=none&aperture_min=none&aperture_max=none&res=3

autograf
30-07-2008, 20:42
Na mojej stronie są zdjęcia zrobione tym korpusem. Większość na ogniskowej 18mm. Co prawda były "PSute".
A nie myślałaś, by w miejsce nowego obiektywu N18-55 kupić używany N18-70?

Napiszę Ci co mi przeszkadza w tym body. Najbardziej matryca. Według mnie, najwyższe, używalne iso to ISO800.
Następnie - pomiar światła matrycowy - choć jakoś to obchodzę :)

Poza tym, to dobry korpus! I szczerze Ci go polecam!

kronos28
30-07-2008, 20:47
Czemu?Aż tak źle wychodzą?

nie o to chodzi - zdjęcie bez obróbki a efekt koncowy w postaci ZDJĘCIA się nawzajem wykluczają - każdy coś robi przy zdjęciu - kadruje, wyostrza, podciąga kontrast, saturację itd. aby dojść do zamierzonego efektu końcowego

Napiszę Ci co mi przeszkadza w tym body. Najbardziej matryca. Według mnie, najwyższe, używalne iso to ISO800.
Następnie - pomiar światła matrycowy - choć jakoś to obchodzę :)

rzuć sobie to 800 iso na papier i poszukaj szumów :)

Vodafone
30-07-2008, 20:48