Zobacz pełną wersję : Lamerskie pyt-negatywy
Na różnych aukcjach można zakupic negatywy do analoga.Czyli co wkładam taki film,robię zdjęcia i od razu mam negatym w aparacie????Nie muszę dawac do wywoływania,tylko od razu odbitki robic?
Sorki za takie pytanie ale jestem zielony w analogach a chciałbym coś wiedziec,a nie tylko jak wcisnąc guziczek.
A może ja to źle rozumiem?
Przemek Paśnik
26-07-2008, 23:04
Aby uzyskać odbitki musisz wywołać film. Zazwyczaj robią to od razu w labie, jak oddajesz rolkę. Kupując na aukcjach należy zwrócić uwagę na termin ważności filmu, czasem bywa przeterminowany
:shock:
normalnie szok przeżyłem!!!!!!! ;)
Przemek Paśnik
26-07-2008, 23:06
:shock:
normalnie szok przeżyłem!!!!!!! ;)
Rozumiem... :( ot, po prostu - doba cyfry....
Eee... no cóż chwali się w każdym razie chęć zdobycia wiedzy.
Od razu masz negatyw i owszem, ale musisz go dać do wywołania, żeby m.in. przestał być światłoczuły i żeby normalnie pojawił się na nim obraz. Dopiero po wywołaniu można robić odbitki.
EDIT: ubiegł mnie kolega
Aż taki tępy to nie jestem hehe.Wiem że trzeba wywoływac tylko zmyliło mnie to że na ebayu .uk są dwie zakładki do filmu 35mm,a mianowicie :negative i standard.I dlatego moje pytanie,czy jest jakas różnica.
Kategoriami nie sugeruj się w tym przypadku. I tu i tu znajdziesz negatywy.
Na różnych aukcjach można zakupic negatywy do analoga.Czyli co wkładam taki film,robię zdjęcia i od razu mam negatym w aparacie????Nie muszę dawac do wywoływania,tylko od razu odbitki robic?
Sorki za takie pytanie ale jestem zielony w analogach a chciałbym coś wiedziec,a nie tylko jak wcisnąc guziczek.
A może ja to źle rozumiem?
Dobre pytanie...:-D
Negatyw masz w aparacie od razu po założeniu... Co do wywołania, to niestety, nie ma takiego wynalazku, który byłby wywołany w chwili naświetlenia w aparacie. Swego czasu dość powszechne były natychmiastowe odbitki, ale to działa na innej zasadzie.
Pozdrawiam
No z tym szokiem to chyba muszę się zgodzić.