PDA

Zobacz pełną wersję : NEF z NCNX2 do JPG

Tifosi
25-07-2008, 20:57
Witam wszystkich, czytam od jakiegoś czasu to forum jednak jestem początkujący, więc się nie odzywam, potrzebuję jednak pilnie pomocy.
Poobrabiałem sobie pliki w Nikon Capture NX, wszystko fajnie tylko teraz, ViewNX nie chce mi ich skonwertować do JPG-ów(jak wybiorę taki plik opcja convert files jest nie dostępna), pomórzcie proszę i napiszcie, czego nie zrobiłem lub co muszę zrobić, aby te zdjęcia przerobić na JPG w formie, jaką uzyskałem dzięki NC NX2.

T&T
25-07-2008, 21:34
Zrób to z poziomu NX.

Tifosi
25-07-2008, 21:42
No właśnie nie potrafię ani z poziomu ViewNX ani z poziomu NC, tak jak pisałem w ViewNX się po prostu nie da (ikona Convert jest nie aktywna) a w NC nie potrafię znaleźć opcji conwertowania wcale.

Tifosi
25-07-2008, 21:49
Dodam jeszcze, że to wygląda tak jak bym nie zakończył jakiegoś procesu w NC, te pliki są jak by otwarte mimo że zapisane, ale mają ok 10MB + (45MBtemporary cache).

georghe
25-07-2008, 23:18
Szczerze mówiąc sam jestem ciekaw w czym problem.
Nikt nie pomoże ?

ekonet
25-07-2008, 23:27
W CNX naciśnij skrót Ctrl-Shift-S.

Tifosi
25-07-2008, 23:52
Rozumię, że trzeba zapisać w JPG, ja trochę inaczej na to patrzyłem, chciałem to mieć w NEF a potem hurtem zrobić konwersję do JPG razem z tymi co nie przerabiałem ich w NCNX2 tylko w samym NXView, a tak się nie dało, dzięki za pomoc.

ekonet
25-07-2008, 23:54
Rozumię, że trzeba zapisać w JPG, ja trochę inaczej na to patrzyłem, chciałem to mieć w NEF a potem hurtem zrobić konwersję do JPG razem z tymi co nie przerabiałem ich w NCNX2 tylko w samym NXView, a tak się nie dało, dzięki za pomoc.
No to opcja "Batch" - hurtowa konwersja.

Tifosi
26-07-2008, 01:03