PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Portretowy debiut...



Challenger426
25-07-2008, 19:42
Witam!
Przedstawiam pierwsze swoje zdjęcie w tym dziale.
Jako że jestem początkującym amatorem fotografii mile widziane uwagi i krytyka, której zapewne nie zabraknie :)


https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img373.imageshack.us/img373/6026/dsc0004fa6.jpg)

stock
25-07-2008, 19:46
moim zdaniem, jak na debiut to jest O.K. Dawaj więcej... ;) Do albumu sobie wrzucić można

Challenger426
25-07-2008, 19:52
Więcej narazie nie ma... Tak jak mówiłem, dopiero zaczynam, a to zdjęcie zostało zrobione na prośbę znajomego (tego na zdjęciu:D). W najbliższym czasie postaram się o więcej.

Może jakieś wskazówki co do kadru, kolorków...

mOSAd
25-07-2008, 21:05
Co do sugestii, to możnaby rowery gdzieś schować, koszulkę wyprasować, usta zamknąć, tło przemyśleć. Można też zawsze zastanowić się chwilę - o czym mówi to zdjęcie? Kogo przedstawia? Co ten człowiek robi w tym momencie? Jak to robi? Co mu się odbija w okularach? Czemu się garbi?
Ale, to jak ktoś lubi trochę więcej myśleć i kombinować ;)

Challenger426
25-07-2008, 21:49
Rowerki zauważyłem dopiero przy obróbce (za mały ten wyświetlacz w D70...), koszula z gatunku "nieprasowalnych":) tło przyznam, że dość przypadkowe. Znajomy to taki typ "obserwatora" i właśnie jest w "pracy :D

Dzięki za komentarz dający do myślenia ;)

mOSAd
25-07-2008, 23:18
Rowerki zauważyłem dopiero przy obróbce (za mały ten wyświetlacz w D70...), koszula z gatunku "nieprasowalnych":) tło przyznam, że dość przypadkowe. Znajomy to taki typ "obserwatora" i właśnie jest w "pracy :D

Dzięki za komentarz dający do myślenia ;)

Co do tego myślenia - przepraszam - jest piątek, nie wiedziałem, że przed weekendem przeczytasz!