PDA

Zobacz pełną wersję : Test D60 na Optyczne

horn3t
23-07-2008, 22:29
http://www.optyczne.pl/78.1-Test_aparatu-Nikon_D60.html

ech fajna maszyna ...

pn
23-07-2008, 22:37
Małe szumy i czysty obraz, to niewątpliwe zalety matrycy Nikona D60. Na tle konkurencji D60 nie ma się czego wstydzić. Przegania bez problemu A200 i idzie niemal łeb w łeb z 450D. Niestety, małe załamania na wykresach szumów, będące najprawdopodobniej efektem ingerencji aparatu w RAWy, rodzą wątpliwości na ile te wyniki są prawdziwe, a na ile mogą być efektem owych ingerencji. ''Grzebanie'' w RAW-ach jest jednak wyraźne, przez co D60 dostaje u nas punkty karne. Dodatkowo trzeba pamiętać o tym, że grzejące się elementy elektroniki, mogą być źródłem stosunkowo sporych szumów przy dłuższych czasach ekspozycji.

Bez wodki nie razbieriosz. Mistrzstwo swiata nawet jak na znany "poziom" chlopcow optycznych.

Michu
23-07-2008, 22:55
Nie znam się na technice kompletnie, więc chciałbym zapytać: na ch mi informacja, że aparat grzebał lub nie w środku? W RAWach czy w czymkolwiek. Dla mnie liczy się tylko i wyłącznie efekt finalny w postaci pliku wynikowego. I jeżeli ten plik może być lepszy poprzez owe grzebanie, to why not? Ciekawe, jak recenzjowaliby nowe klisze...

carl00s
23-07-2008, 22:59
kolejny raz to napisze, ale: D60 to naprawde fajny aparat. I niech maruderzy mowia co chca - moja subiektywna opinia dla mnie jest najwazniejsza.

OT.
Maras - podpis masz PRO. jak cos - ja sie na taki wyjazd pisze, wypijemy w bazie ludzi z mgly :).

kronos28
23-07-2008, 23:13
Nie znam się na technice kompletnie, więc chciałbym zapytać: na ch mi informacja, że aparat grzebał lub nie w środku? W RAWach czy w czymkolwiek. Dla mnie liczy się tylko i wyłącznie efekt finalny w postaci pliku wynikowego. I jeżeli ten plik może być lepszy poprzez owe grzebanie, to why not? Ciekawe, jak recenzjowaliby nowe klisze...