Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : usprawnienie CS3

Mont
21-07-2008, 11:14
Co możecie doradzić w kwestii przyspieszenia pracy CS3 ??

Poprzednią wersję miałem zainstalowaną na głównym dysku i mam wrażenie,że było lepiej.
Wszystkie średnio zaawansowane działania, praca na warstwach, stemple i inne są strasznie spowolnione i odbywają się z kilku/kilkunastosekundowym opóźnieniem.
Byłem przyzwyczajony do wolnej pracy PS ale tak nie da się pracować.
Program mam zainstalowany na dysku 150Gb umieszczonym w wyciąganej kieszeni z podł.SATA. (wybaczcie ten język ale jestem laikiem w dziedzinie komputerów:mrgreen: )
Ok.62Gb wolnego miejsca.
W Prefenrencjach/Performence programu było "Available RAM 1706MB" i poniżej ustawiłem "let Photoshop USE 1706MB (100%)". Subiektywnie odczułem niewielką poprawę ale nadal jest tragicznie.

W Adobe Brdge , ustawiłem zapisywanie Cache na innym dysku tj.C.

Co jeszcze mogę zrobić ?? Czy zainstalować program na dysku C gdzie mam 35Gb wolnego miejsca ??

Pracuję na Windowsie XP Home Editione, sprzęt Intel Core 2 Duo CPU 2,33 GHz i 3,25GB RAM.

stig
21-07-2008, 11:41
Cos musisz miec nie-tak z systemem. Shop nie moze tak dzialac -- musialbys miec maszyne o wydajnosci Celerona 266 MHz. ;) CS3 na bank dziala szybciej niz CS2. Wiem bo uzywalem obydwu w tym samym czasie na tym samym komputerze. Przede wszystkim zainstaluj jak bozia przykazala, na normalnym dysku systemowym, a nie gdzies w kieszeni. ;) Wylacz przydzial pamieci 100%, i daj mu jakies 60-75%. Jesli to nie pomoze -- pobaw sie suwakiem "Przyspieszanie sprzetowe" karty graficznej (Wlasciwosci ekranu / Ustawienia / Zaawansowane / Rozwiazywanie Problemow). Jesli nadal nic to nie zmieni -- obawiam sie, ze czeka Cie reinstalacja systemu. Moj Shop na prawie identycznym konfigu chodzi normalnie, a praca w nim jest tak plynna jak w edytorze tekstu. :D

sevenoo
21-07-2008, 12:15