PDA

Zobacz pełną wersję : Zakopane



piwkoo
07-07-2008, 13:34
Planuję wyjazd do Zakopca, a najlepiej jego okolic bliżej gór na tydzień czasu. Z uwagi że nie mam zbyt dużego doświadczenia w południowych rejonach Polski proszę o pomoc, gdzie najlepiej się wybrać?

Chciałbym jakąś kwaterę najlepiej poza centrum Zakopanego aby z okna można było porobić fotki gór ;) i żeby było w miarę blisko na jakieś atrakcje, szlaki, kolejki itp. Możecie mi coś polecić?

kabanos
07-07-2008, 14:52
ja w środe jade do Zakopca. Nocować będe w tym miejscu poraz 2 z rzędu:
http://www.noclegi.zakopaneonline.pl/?action=obiekt&id=40
Widok na Tatry, Pokoje z łazienkami(prysznic) i telewizorem, balkon, spokojna okolica. Cena jest do uzgodnienia przez telefon.

trigger
07-07-2008, 15:29
ja dosłownie przed chwilą wróciłem stamtąd. Nocleg miałem w Chochołowie, generalnie potrzebny samochód żeby dostać się do lepszych szlaków. Szukaj noclegu blisko Kościeliska - z tego miejsca zaczynają się szlaki w wiele fajnych miejsc. Zakopane to bym sobie odpuścił - dla mnie to tylko Krupówki. Fajna jest trasa na Czerwone Wierchy - dosyć długa i może być męcząca, ale okazji i widoków do robienia zdjęć jest sporo - od dolinek, rzeczek (dolina Kościeliska), do górek, stromych ścieżek, urwisk itp. Możesz wybrać się też do doliny Kościeliskiej, Chochołowskiej i np. nad Morskie Oko - choć tam raczej zdjęcia gór "od dołu".

piwkoo
07-07-2008, 15:34
Dzięki za propozycję :)

Upatrzyłem coś takiego: http://www.u-ani.com/pl/index.html
Może zna ktoś to miejsce, warto tam się zatrzymać?

trigger
07-07-2008, 16:22
nie wiem jak to na Zakopane - 120zł doba, ale ja miałem nocleg za 20zł/doba :P

piwkoo
07-07-2008, 23:26
nie wiem jak to na Zakopane - 120zł doba, ale ja miałem nocleg za 20zł/doba :P

120 to za pokój 2-os ale i tak wychodzi 60zł za osobę, szukam dalej czegoś tańszego :mrgreen:

kabanos
08-07-2008, 10:00
Tam gdzie ja jade płace 35zł/osobe

KECIF
08-07-2008, 13:30